برگزاری نمایشگاه کتاب ایران ما ویژه بهمن ماه

به گزارش مجله نیلوفری، خبرگزاری خبرنگاران-کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان منتخب کتاب های کودک و بزرگسال با موضوع ایران را باعنوان نمایشگاه ایران ما ویژه بهمن به نمایش می گذارد.

برگزاری نمایشگاه کتاب ایران ما ویژه بهمن ماه

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کانون، این نمایشگاه با عنوان ایران ما ویژه ماه بهمن است و منتخبی از کتاب های کودک و بزرگسال با موضوع ایران را در برمی گیرد.

تاریخ ادبیات بچه ها ایران، سرگذشت نقاشی، فیل در خانه تاریک، سرگذشت نمایش، میراث فرهنگی ایرانیان، سرگذشت فرش، پوشاک ایرانی، ای ایران، بازی های محلی ایران برای بچه ها و نوجوانان، دایره المعارف تاریخ علم در ایران، مجموعه حیات وحشی پستانداران ایرانی، حفاری های مارلیک، نوروزنامه، نقاشی ایران و... از کتاب های موجود در این نمایشگاه است.

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان هر ماه منتخبی از آثار خود را در قالب نمایشگاه در دید علاقه مندان قرار می دهد.

علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند تا سرانجام بهمن 1400 از ساعت 8 تا 16 به کتابخانه مرجع کانون واقع در مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک شامران واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک 24 مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1847

به "برگزاری نمایشگاه کتاب ایران ما ویژه بهمن ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه کتاب ایران ما ویژه بهمن ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید