با چهار تکواندوکار اردوها آغاز می شود، مردانی در کنار المپیکی ها

به گزارش مجله نیلوفری، هادی ساعی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: بعد از مدتها از تعطیلی اردوها، نیاز بود که ملی پوشان در کنار هم و زیر نظر کادر فنی تمرینات آماده سازی را آغاز کنند و به همین دلیل پس از تدوین پروتکل های بهداشتی از سوی فدراسیون و ارسال به وزارت ورزش، ستاد کرونا موضوع را بررسی و در نهایت این مجوز صادر شد.

با چهار تکواندوکار اردوها آغاز می شود، مردانی در کنار المپیکی ها

وی افزود: در شرایطی که اغلب کشورها تمرینات خود را آغاز کرده و برنامه های آماده سازی حضور در بازی های المپیک را از سر گرفته اند، صدور این مجوز برای تیم ملی تکواندو خیلی اهمیت داشت. پس از صدور این مجوز، به زودی و با فراهم آوردن شرایط مناسب تمرینات تیم ملی را آغاز خواهیم کرد.

مدیر فنی تیم ملی در مورد نفرات دعوت شده به اردو هم گفت: حداقل نفرات را به اردو دعوت خواهیم کرد. در کنار میرهاشم حسینی و آرمین هادی پور، دو نفر دیگر را دعوت می شوند که تا کنون حضور سجاد مردانی قطعی شده و در مورد نفر دیگر هم به زودی تصمیم گیری خواهیم کرد.

ساعی در مورد دعوت از سروش احمدی هم گفت: سروش به دلیل برخی مسائل شخصی در این اردو حضور نخواهد داشت. البته سعی ما بر این است که نفرات دعوت شده در هر دوره تغییر کنند و فرصت را به در اختیار سایر تکواندوکاران با آتیه نیز قرار دهیم.

وی در سرانجام گفت: امیدوارم که هر چه زودتر شاهد از بین رفتن ویروس کرونا باشیم که کل دنیا را تحت تأثیر قرار داده است. ان شاالله که مردم عزیز ایران اسلامی از این ویروس در امان باشند و ما هم بتوانیم کار خود را برای حضوری پیروز در بازی های المپیک از سر بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1058

به "با چهار تکواندوکار اردوها آغاز می شود، مردانی در کنار المپیکی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با چهار تکواندوکار اردوها آغاز می شود، مردانی در کنار المپیکی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید