ایرپادز 3 ممکن است تا انتهای 2021 معرفی گردد

به گزارش مجله نیلوفری، با وجود اینکه شایعاتی در خصوص احتمال معرفی ایرپادز 3 در مراسم رونمایی از آیفون 13 مطرح شده بود، ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد. ولی حالا بر اساس گزارش نو سایت DigiTimes، قبل از به انتها رسیدن سال 2021 شاهد رونمایی از این هدفون بی سیم خواهیم بود.

ایرپادز 3 ممکن است تا انتهای 2021 معرفی گردد

بنا به گزارش های منتشر شده از طرف منابع مختلف، فراوری انبوه این محصول شروع شده و این یعنی در آینده نزدیک تازهترین هدفون بی سیم اپل معرفی می گردد. به نظر می رسد ایرپادز 3 یک ارتقای مهم برای نسل قبلی آن به تعداد میرود. ظاهرا طراحی آن شباهت زیادی به ایرپادز پرو دارد و در خصوص بهره گیری از سری های سیلکونی هم اطلاعات ضد و نقیض زیادی مطرح شده است.

از بین ویژگی های احتمالی ایرپادز 3 می توانیم به بهره گیری از حسگرهای پایش حرکت اشاره کنیم که می توانند پایش فعالیت های ورزشی به وسیله این محصول و یکپارچه سازی میان این نسل و سرویس اپل فیتنس پلاس را ممکن نمایند. بعلاوه اگرچه قابلیت حذف نویز فعال همچنان مختص ایرپادز پرو باقی می ماند، ولی احتمالا ایرپادز 3 نسبت به نسل قبلی در زمینه کاهش صدای محیط حرف بیشتری برای گفتن دارد.

اپل در سال 2019 به وسیله انتشار بیانیه خبری از ایرپادز پرو رونمایی کرد و به غیر از معرفی اولین نسل ایرپادز در سال 2016، هیچکدام از این هدفون های بی سیم در جریان یک رویداد معرفی نشده اند. بنابراین به احتمال زیاد ایرپادز 3 هم بی سروصدا معرفی خواهد شد و شاید هم در رویداد مربوط به معرفی مک بوک های تازه شاهد رونمایی از این محصول خواهیم بود.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1688

به "ایرپادز 3 ممکن است تا انتهای 2021 معرفی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرپادز 3 ممکن است تا انتهای 2021 معرفی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید