حراج بزرگ روز کتاب در باهوک !

به گزارش مجله نیلوفری، فروشگاه اینترنتی باهوک در روز کتاب و کتاب خوانی (24 آبان) جهت ایجاد خرید ارزان کتاب تخفیف بزرگی را برای مشتریان خود در نظر گرفت و با همراهی تیم باهوک و حمایت فوق العاده مشتریان خود رویدادی به یادماندنی برگزار گردید و رکوردی نو در باهوک به ثبت رسید.

حراج بزرگ روز کتاب در باهوک !

در حراج بزرگ کتاب، باهوک چگونه عمل کرد؟

این حراج از بامداد 24 آبان شروع و تا بامداد 25 آبان ادامه پیدا کرد. تخفیف ها به مرور زمان در حال به روز رسانی بودند ابتدا با تخفیف های 20 تا 30 درصدی رویداد شروع شد و سپس به ترتیب تخفیف های 40، 50 و 60 درصدی نیز اضافه گشت.این تخفیف بر روی بیش از 50 هزار عنوان کتاب در زمینه های مختلف از جمله علمی، آموزشی، کودک، ادبیات و رمان، دانشگاهی، زبان های خارجی، نفیس، علوم انسانی و ... ارائه گشت.

در تمام طول مدت 24 ساعت برگزاری رویداد تیم فنی باهوک با پشتیبانی خود باعث شد تا مشتریان مسائلی نظیر کندی سرعت در صفحات و یا عدم باز شدن صفحه ای نداشته باشند و تیم پشتیبانی مشتریان با پاسخ دهی به موقع در واحد پشتیبانی و شبکه های اجتماعی باهوک سعی بر این داشتند تا مسائل مشتریان را رفع سازند.

باهوک توانست با توجه به حجم بالای سفارش ها توانست در طی 7 روز تمامی سفارش ها را به سراسر ایران ارسال نماید، باهوک به عنوان هدیه برای خریدهای اپلیکیشن ارسال رایگان را در نظر گرفته بود و تمامی سفارش های 24 آبان اپلیکیشن به صورت رایگان تحویل مشتری شدند، بعلاوه مثل همواره ارسال خریدهای بالای 50 هزار تومان نیز شامل ارسال رایگان بودند.

حمایت مشتریان در حراج بزرگ

مشتریان ما مثل همواره با پیامهای محبت آمیز خود روحیه تیم باهوک را در تسریع کارها افزایش دادند و ما از حمایت همیشگی آن ها کمال تشکر را داریم.در ساعات اولیه شروع رویداد یعنی نیمه شب 24 آبان تعداد 1000 کاربر در سایت باهوک حضور داشتند و حدود 200 سفارش در همان ساعات اولیه ثبت گشت. مشتریان باهوک در این روز حدود 12 هزار مراجعه به وب سایت و 8 هزار مراجعه به اپلیکیشن داشتند. در طی 24 ساعت حراج بزرگ حدود 9175 سفارش ثبت شد و کل اقلام سفارش ها 24000 عنوان کتاب از بخش های مختلف بوده. بیش ترین خرید ها از بخش کتاب های روانشناسی و داستان بود و پرفروش ترین شهرهای تهران، اصفهان، کرج و مشهد صورت گرفته است. در این بازه پرفروش ترین کتابخودت باش دختر و دورترین نقطه ارسالی برای مشتریان بندر قشم بوده. بیشترین اقلامی که در یک فاکتور ثبت گشت 114 عنوان کتاب بود. در این بین حدود 2500 مشتری تازه به باهوک ورود پیدا کرد.

قطعا همراهی و همدلی مشتریان باهوک است که ما را در ادامه این راه قوی تر می نماید و باعث می گردد سعی بر این داشته باشیم تا تجربه های تازهی برای مشتریان ایجاد کنیم و به پشتوانه آن ها پیش به سوی فتح قله های تازه موفقیت برویم.باهوک می خواهد برای شروع زمستان طرحی تازه داشته باشد پس جهت اطلاع از طرح های آینده شبکه های اجتماعی را دنبال کنید.

www.bahook.com

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 2058

به "حراج بزرگ روز کتاب در باهوک !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حراج بزرگ روز کتاب در باهوک !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید