انهدام باند فساد مالی در حوزه توزیع آرد و نهاده های دامی

به گزارش مجله نیلوفری، رئیس کل دادگستری استان کرمان از انهدام یک باند فساد مالی در حوزه توزیع آرد و نهاده های دامی و دستگیری 3 متهم در جنوب کرمان اطلاع داد.

انهدام باند فساد مالی در حوزه توزیع آرد و نهاده های دامی

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، یدالله موحد، از کشف و انهدام یک باند فساد مالی در حوزه توزیع آرد و نهاده های دامی شرکت های عشایری و اتحادیه های روستایی جنوب استان کرمان اطلاع داد و گفت: در این رابطه 3 متهم شامل رئیس و کارمند یک شرکت و مسئول فروش یک کارخانه فراوری آرد بازداشت شده اند و در مورد سایر متهمان، پرونده تحقیقات تکمیلی در حال اجرا است.

وی با اشاره به این که این افراد به اتهام پولشویی، اختلاس، تحصیل مال نامشروع به وسیله شبکه ای و پولشویی تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند، اعلام کرد: دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد مالی هیچ خط قرمزی ندارد و با افراد در هر پست و جایگاهی بدون چشم پوشی برخورد می نماید.

موحد توضیح داد: این شبکه با استفاده از دریافت حواله های دولتی تخصیصی به عشایر و روستائیان و نانوایان و فروش آنها به شبکه های دلال در بازار آزاد با استفاده از جعل اسناد در 6 سال گذشته بالغ بر 2 میلیون و 252 هزار و 840 کیلوگرم آرد و 698 هزار و 26 کیلوگرم نهاده های دامی یارانه ای عشایر و روستائیان را وارد بازار آزاد نموده و حقوق عشایر و روستائیان را تضییع نموده اند. گردش وجه حاصل از فروش خارج از شبکه آرد و نهاده های دامی یارانه ای این شبکه در مجموع بالغ بر 38 میلیارد ریال بوده است.

وی از ورود به موقع مقامات قضایی در جنوب استان و همچنین مجاهدت های خاموش پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان قدردانی کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1069

به "انهدام باند فساد مالی در حوزه توزیع آرد و نهاده های دامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام باند فساد مالی در حوزه توزیع آرد و نهاده های دامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید