امیدوارم بازیکنی با شروع لیگ مصدوم نشود

به گزارش مجله نیلوفری، شاهین بیانی در گفت وگو با خبرنگاران در مورد شروع دوباره لیگ نوزدهم گفت: با گذشت بیش از چهار ماه، قرار است روز چهارشنبه اولین دیدار پس از شیوع ویروس کرونا بین تیم فوتبال استقلال و فولاد خوزستان در شهر اهواز برگزار شود؛ اگرچه استان خوزستان در حال حاضر یکی از استان هایی است که شرایط خوبی ندارد، اما قرار است اولین بازی که به نوعی افتتاحیه هم است، در این شهر برگزار شود و استقلال و فولاد در یک دیدار حساس به مصاف یکدیگر بروند.

امیدوارم بازیکنی با شروع لیگ مصدوم نشود

وی ادامه داد: آبی پوشان تا خاتمه لیگ 10 بازی دارند و این دیدار می تواند برای آنها بسیار حساس و تأثیرگذار باشد، زیرا برد برابر فولاد، آنها را به آینده امیدوار خواهد کرد که بتوانند با روحیه بهتر به فکر 9 دیدار باقی مانده خود باشند.

پیشکسوت باشگاه استقلال اضافه کرد: برای این دیدار، کادر فنی 7 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و عدم آمادگی جسمانی در اختیار ندارد بنابراین تا حدودی دست مجیدی برای این دیدار بسته است و باید از سایر نفراتش به بهترین وجه استفاده کند.

بیانی شرح داد: در حال حاضر هیچ کس از دو تیم استقلال و فولاد شناخت کافی ندارد زیرا حدود چهار ماه بازی برگزار نشده و اگر این دو تیم هم دیدارهای محبت آمیز ای را انجام دادند، پشت درهای بسته بوده و کسی نمی داند آنها با چه ترکیب و تاکتیکی در دیدارهای محبت آمیز مقابل حریفانشان به میدان رفته اند بنابراین تاکتیک دو تیم برای هر دو ناآشناست و به همین دلیل شاهد یک بازی جذاب و حساس خواهیم بود.

وی در مورد شرایط فولاد خوزستان گفت: فولادی ها یک مربی خوب دارند؛ جواد نکونام با سابقه سال ها حضور در اسپانیا و کار کردن زیر نظر مربیان حرفه ای، حضور در تیم ملی و شاگردی کارلوس کی روش، به یک مربی پخته و باتجربه تبدیل شده است. بسیاری از افراد اعتقاد دارند نکونام پا جای کی روش گذاشته و بیشتر از همان تاکتیکی که سرمربی سابق تیم ملی در فوتبال ایران استفاده می کرد، در فولاد از آن بهره می برد بنابراین باید منتظر یک دیدار خوب از دو مربی جوان که اتفاقاً هر دو از استقلالی های باتعصب هستند، باشیم. همیشه جدال دو مربی جوان، نام آشنا و محبوب می تواند برای همه بسیار دیدنی باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شرایط استقلال گفت: آبی پوشان یک ماه است که تمرینات خود را شروع کرده اند، چهار بازی تدارکاتی انجام داده و حالا باید آماده شروع لیگ شوند. مجیدی در آخرین دیدار قبل از شیوع ویروس کرونا، نتیجه قابل قبولی به دست نیاورد اما او می تواند از تجربه های گذشته استفاده کرده و شروعی خوب در ادامه لیگ داشته باشد اگرچه هفت بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، اما سایر نفرات، بازیکنان قابلی هستند و می توانند در به دست آوردن نتیجه برابر فولاد، تأثیر بسزایی داشته باشند.

بیانی گفت: یکی از نقاط تاریک این دیدار، خطر مصدومیت بازیکنان است. سه ماه تمرین نکردن به طور حرفه ای و کامل، بازیکنان را در شرایط خطرناکی قرار داده اگرچه آنها یک مایل تمرین می کنند اما این زمان برای آماده شدن کافی نیست بنابراین باید امیدوار بود نه تنها در دیدار استقلال و فولاد بلکه در ادامه لیگ بازیکنی دچار مصدومیت نشده تا شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: نبود تماشاگران در ادامه لیگ بسیار ناراحت کننده است، حضور آنها که عاشق فوتبال و تیم های محبوبشان هستند، می توانست در بعضی بازی ها تأثیرات بسزایی داشته باشد اما حالا شرایط به گونه ای است که باید بازی ها بدون حضور تماشاگران برگزار شود که این می تواند جذابیت های بازی را کم کرده و به ضرر تیم هایی باشد که همیشه از حمایت هوادارانشان برخوردار بوده و در موفقیت آنها تأثیر زیادی داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 958

به "امیدوارم بازیکنی با شروع لیگ مصدوم نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم بازیکنی با شروع لیگ مصدوم نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید