امکان ثبت درخواست و دریافت دانشنامه فارغ التحصیلان دانشگاه شهید باهنر به صورت غیرحضوری فراهم شد

به گزارش مجله نیلوفری، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید باهنر کرمان، نحوه ثبت درخواست و دریافت دانشنامه فارغ التحصیلان از اداره خدمات آموزشی این دانشگاه به صورت غیرحضوری را تشریح کرد.

امکان ثبت درخواست و دریافت دانشنامه فارغ التحصیلان دانشگاه شهید باهنر به صورت غیرحضوری فراهم شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید باهنر کرمان جزئیات دریافت دانشنامه و ریز نمرات دانش آموختگان دانشگاه را اظهار داشت و بر اساس آن، با توجه به شیوع ویروس کرونا جهت حفظ سلامت دانش آموختگان و دیگران و تسریع در فرایند ارائه خدمات الکترونیکی از سوم خرداد از مراجعه حضوری به اداره کل آموزش دانشگاه برای دریافت دانشنامه خود، فرزندان، اقوام و دوستان پرهیز نموده و صرفاً به وسیله سامانه آموزشی به نشانی https://edu.uk.ac.ir نسبت به ثبت درخواست و دریافت دانشنامه اقدام کنند.

بر این اساس، امکان ثبت درخواست و دریافت دانشنامه از اداره خدمات آموزشی دانشگاه به صورت غیرحضوری فراهم شده و تمامی فرم ها و راهنما ها در تارنمای جامع آموزشی، در زبانه دانش آموختگان در دسترس است.

دانش آموختگان برای ثبت درخواست دانشنامه یک نسخه ریزنمرات فارسی باید پس از مراجعه به تارنمای آموزش دانشگاه شهید باهنر کرمان به سامانه مذکور، وارد زبانه دانش آموختگان/ واحد دانشنامه شوند و فرم مربوطه را دانلود و سپس به همراه تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه و کارت ملی به شماره 03433257155 یا به ایمیل [email protected] ارسال کنند.

سپس با مراجعه به تارنمای مذکور، پس از فعالسازی پروفایل به ترتیب از شماره دانشجویی و کد ملی به عنوان شناسه کاربری و گذرواژه استفاده کنند و از منوی پیشخوان خدمت کارتابل شخصی وارد قسمت ارسال مدارک تحصیلی شوند، پس از آن بر روی درخواست جدید کلیک کنند.

لازم به ذکر است، دانش آموختگان متقاضی دانشنامه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، با واحد صدور اداره دانش آموختگان دانشگاه شهید باهنر کرمان با شماره 03431322307، 03431322308 و 03431322299 تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1556

به "امکان ثبت درخواست و دریافت دانشنامه فارغ التحصیلان دانشگاه شهید باهنر به صورت غیرحضوری فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان ثبت درخواست و دریافت دانشنامه فارغ التحصیلان دانشگاه شهید باهنر به صورت غیرحضوری فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید