الهامی: برای تیم های پایتخت، داور تهرانی انتخاب نکنند، خطیبی با داور کاری نداشت

به گزارش مجله نیلوفری، مربی ماشین سازی تبریز گفت: کمیته داوران باید داوران تهرانی را هم برای تیم های تهرانی انتخاب نکند.

الهامی: برای تیم های پایتخت، داور تهرانی انتخاب نکنند، خطیبی با داور کاری نداشت

به گزارش ، ساکت الهامی، مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: هر 2 تیم برنامه داشتند تا به پیروزی برسند و می دانستند برای چه آمده بودند. از تماشاگران تشکر می کنم که از ابتدا خیلی خوب تیم ما را حمایت و تشویق کردند، اما متأسفم که نتوانستیم به خوبی پاسخ آن ها را بدهیم. امیدوارم در لیگ نتایج را جبران کنیم و به موفقیت برسیم.

او اضافه کرد: ما خوب بازی می کردیم، اما آن پنالتی روند بازی را تغییر داد. تیم ما جوان است و با این حال باید در خصوص پنالتی کمی بیشتر شرح بدهیم. باید از کمیته داوران تشکر کنیم. این رویه خوبی است که داوران تبریزی را برای تیم های تبریزی و داوران اصفهانی را برای تیم های اصفهانی انتخاب نمی نمایند، اما باید داوران تهرانی را هم برای تیم های تهرانی انتخاب ننمایند. در آن صحنه نه تنها پنالتی نبود، بلکه داور باید به علیپور کارت زرد نشان می داد.

الهامی ادامه داد: در صحنه ای که خطیبی اعتراض می کرد، کاری به داور نداشت. ناظر داوری هم پایین آمده بود و به خطیبی گفت که من هم دیدم آن صحنه پنالتی نبود و با داور صحبت خواهم کرد و کوشش می کنم تا جایی که می گردد، یاری کنم. همانطور که گفتم بازیکنان ما جوان و بی تجربه هستند و رسول خطیبی را طوری گرفتند که این موضوع نمای بدی داشت.

مربی ماشین سازی در انتها گفت: خطیبی حرفی به داور نزد و این را می توانید از داور بپرسید. او هم زحمتش را کشید، اما از کمیته داوران انتظار بیشتری می رود که دقت بیشتری کند. ما تیمی هستیم که 100 دقیقه پا به پای پرسپولیس دویدیم و جنگیدیم. با این حال امیدوارم که بازیکنان جوان ما بتوانتد در بازی های بعدی هم این روند خود را ادامه بدهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 352

به "الهامی: برای تیم های پایتخت، داور تهرانی انتخاب نکنند، خطیبی با داور کاری نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی: برای تیم های پایتخت، داور تهرانی انتخاب نکنند، خطیبی با داور کاری نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید