از سرنوشت 3 بالاخره به آنتن می رسد؟، فاصله های زیاد میان چندگانه های سریالی

به گزارش مجله نیلوفری، با وجود تأخیر در پخش فصل اول و دوم سریال از سرنوشت، به نظر شبکه دو فصل سوم و در حال تهیه این مجموعه را به عنوان گزینه جدی پخش پس از ایام محرم در نظر گرفته است.

از سرنوشت 3 بالاخره به آنتن می رسد؟، فاصله های زیاد میان چندگانه های سریالی

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو وتلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، سریال از سرنوشت از جمله تولیدات چند فصلی سیماست که در زمان پخش توانست با جذب مخاطب به عنوانی سریالی پراستقبال در آمارهای ارائه شده به شمار آید.

گرچه طرح ریزی این سریال از ابتدا به شکل مجموعه ای چندفصلی نبود، اما اقبال مخاطبان به قصه و ساخت آن، مدیران سیما خصوصا شبکه دو را وادار به ادامه تولید فصل دوم کرد. سری دوم هم تا روزهای پایانی سال گذشته روی آنتن رفت.

همزمان ساخت فصل سوم از سرنوشت نیز در دستور کار گذاشته شد و چند زمان مختلف برای پخش آن را در نظر گرفتند. اما تا به امروز این فصل راهی به کنداکتور پخش نبرده است. به ویژه اینکه قرار بود این مجموعه پس از بچه مهندس 3 روی آنتن برود که بعدتر سریال تکراری رهایی و فعلا شاهرگ از شبکه دو پخش خود را از سرگرفتند.

بنابر خبرها از سرنوشت 3 به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان روزهای آخر مراحل فنی خود را پشت سر می گذارد و ساخت موسیقی و صداگذاری آن به ترتیب توسط آرش بادپا و علی ابوالصدق درحال انجام است.

به نظر می رسد این سریال گزینه شبکه دو برای کنداکتور پس از محرم باشد تا فصل سوم سریال، بتواند اوایل پاییز رنگ دیگری به آنتن بدهد. هرچند فاصله بیش از 6 ماه نیز برای پخش سریالی چندفصلی که قصه های آن به هم متصل هستند، ایراد جدی به جدول خواهد بود. فصل سوم نیز در قالب 23 قسمت تدارک دیده شده است.

در عین حال پیش از این تهیه کننده سریال خبر از توافق مدیران سیما برای ساخت سری دیگری از مجموعه داده بود تا جایی که تحویلیان به خبرنگاران گفت؛ پیشنهاد ساخت از سرنوشت 4 به من داده شده است. الان هم برای ساخت فصل جدید درحال رایزنی و تعامل هستیم تا آن را هم در آینده نزدیک جلوی دوربین ببریم.

لازم به ذکر است؛ فصل اول و سوم این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فصل دوم نیز توسط علیرضا بذرافشان به تولید رسیده است.

داستان این مجموعه به رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه بی سرپرست برمی شود؛ این دو از کودکی در این مرکز زندگی می کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می رسند. آنها که آرزوهای بزرگی را در سر می پرورانند، فراز و نشیب های زندگی شان محور روایت اتفاقات این سریال می شود.

در این اثر بازیگرانی چون حسین پاکدل، علیرضا آرا، پوریا پورسرخ، علیرضا استادی، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، شبنم فرشادچو، مائده طهماسبی، سید مهرداد ضیایی، فاطیما بهارمست، مونا کرمی، مرضیه موسوی و دارا حیایی و کیسان دیباج (در نقش هاشم و سهراب) و ... نقش آفرینی می کنند.

انتهای پیام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 969

به "از سرنوشت 3 بالاخره به آنتن می رسد؟، فاصله های زیاد میان چندگانه های سریالی" امتیاز دهید

1 کاربر به "از سرنوشت 3 بالاخره به آنتن می رسد؟، فاصله های زیاد میان چندگانه های سریالی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سرنوشت 3 بالاخره به آنتن می رسد؟، فاصله های زیاد میان چندگانه های سریالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید