از تاکتیک های ساری تقلید می کنم

به گزارش مجله نیلوفری، گنارو گتوزو، سرمربی ناپولی مدعی شد موفقیت و آمادگی بخشی از تاریخ یوونتوس است.

از تاکتیک های ساری تقلید می کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ناپولی که با شکست اینتر پیروز شد به فینال کوپا ایتالیا راه یابد، فردا شب باید در ملاقاتی سخت به مصاف یوونتوس برود. گنارو گتوزو در نشست خبری قبل از این ملاقات حاضر شد و اذعان داشت به روش مربیگری مائوریتسیو ساری، سرمربی حریف علاقه دارد.

گنارو گتوزو گفت: هرگز زمان خوبی برای روبرو شدن با یوونتوس وجود ندارد، زیرا فکر می کنم همواره بخشی از DNA و تاریخ باشگاه آنها آمادگی همیشگی برای بازی کردن است. برای سالهای طولانی یوونتوس دارای ثبات و ذهنیت بزرگی بوده اند و ما باید به آنها احترام بگذاریم، اما باید با تکیه بر قدرت خودمان بازی کنیم.

من به سبک مربیگری مائوریتسیو ساری علاقه دارم و این موضوع را انکار نمی کنم و فکر می کنم بیش از یکبار این را گفته ام که چندین سال است تاکتیک های ساری را تقلید می کنم. فیلم های زیادی را تماشا نموده ام که او چگونه خط دفاعی تیمش را شکل می دهد و ساری فرایند ارسال پاس های بیشتر در فوتبال ایتالیا را شروع کرد که من به این رویه علاقه دارم.

اخبار حاکی از آن است امروز گتوزو در تمرین لوزانو را به دلیل عدم آمادگی قبل از خاتمه تمرینات به خانه فرستاد. او در این رابطه گفت: هر بازیکنی خسته بوده و از نظر روانی در آمادگی کامل نباشد، امکان غیبت در تمرین برایش وجود دارد. همه می دانند که اگر در کنار من تمرین می نمایند، باید با سرعت کامل پیش بفرایند. من به کسی اجازه نمی دهم که یک جلسه تمرینی را خراب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 943

به "از تاکتیک های ساری تقلید می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تاکتیک های ساری تقلید می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید