ادامه تعطیلی مراکز فرهنگی تگزاس

به گزارش مجله نیلوفری، به گفته فرماندار تگزاس، موزه ها و سایر مراکز فراهنگی می توانند از روز یکم ماه می، تنها با به کارگیری 25 درصد از ظرفیت خود شروع به کار نمایند.

ادامه تعطیلی مراکز فرهنگی تگزاس

موزه هنرهای مدرن فورت ورث و موزه هنرهای زیبا (هیوستون) از جمله مراکزی هستند که بیانیه اخیر فرماندار تگزاس را نادیده گرفته اند و ادامه فرایند تعطیطی را انتخاب نموده اند.

مدیر موزه هنر دالاس که اعلام نموده در یکم می درهای موزه را به روز بازدیدنمایندگان باز نخواهد کرد، اعلام کرد: بخشی از مسوولیت ما این است که اطمینان حاصل کنیم کارکنان موزه و بازدیدنمایندگان از حضور در این مکان احساس امنیت و آرامش دارند.

موزه هنر بلنتون، مجموعه منیل واقع در هیوستون ، موزه هنر سن آنتونیو، موزه هنر مک نی و موزه هنر کیمبل نیز اعلام نموده اند، در این تاریخ فعالیت خود را مجددا شروع نمی نمایند.

یکم مِی نخستین فاز برنامه بازگشایی گرگ ابوت محسوب می گردد که علاوه بر موزه و گالری ها، بازگشایی خرده فروشی های کوچک، رستوران ها، سالن های سینما و مراکز خرید را نیز شامل می گردد. فاز دوم این برنامه که مشروط به استفاده از 50 درصد از ظرفیت می گردد نیز از اواسط ماه مِی شروع خواهد شد.

با توجه به اطلاعات منتشرشده توسط سازمان جهانی بهداشت، تا روز 30 آوریل شمار مبتلایان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به 1003974 نفر رسیده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 873

به "ادامه تعطیلی مراکز فرهنگی تگزاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه تعطیلی مراکز فرهنگی تگزاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید