اجرای برنامه ملی نذر آب 5 با مشارکت خیرین قزوینی

به گزارش مجله نیلوفری، نشست هم اندیشی نحوه اجرای برنامه ملی نذر آب 5 با مشارکت و حضور خیرین و تشکل های مردم نهاد در جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار گردید.

اجرای برنامه ملی نذر آب 5 با مشارکت خیرین قزوینی

نشست هم اندیشی نحوه اجرای برنامه ملی نذر آب 5، با حضور اعضای هیات مدیره مجمع خیرین استان، نمایندگان سمن ها و تشکل های مردم نهاد و بعلاوه مدیرعامل و معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان با هدف برنامه ریزی، ساماندهی و انسجام مشارکت های مردمی و خیرین و استفاده از ظرفیت آن ها در این برنامه در سالن جلسات جمعیت هلال احمر، برگزار گردید.

حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این نشست گفت: با توجه به برگزاری برنامه ملی نذر آب طی چند سال گذشته به وسیله جمعیت هلال احمر استان قزوین به همت خیرین و هم استانی های عزیز در منطقه ها بحرانی و متأثر از خشکسالی در استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، سال جاری این برنامه در نواحی متأثر از خشکسالی و تنش آبی در استان قزوین به ویژه روستا های قلعه قره داش (شهرستان تاکستان) و زاجکان سفلی و اردک (بخش طارم سفلی، شهرستان قزوین) برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: متأسفانه افراد زیادی در این منطقه ها متأثر از این بحران شده اند و نیازمند یاری های انساندوستانه هموطنان عزیز هستند که جمعیت هلال احمر برنامه ریزی هایی را انجام داده تا با همکاری خیرین، داوطلبان و مردم نوعدوست، خدمات شایسته ای به مردم شریف این منطقه ها ارائه دهد.

آصفی ادامه داد: یاری به تأمین و انتقال آب شرب سالم، ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، تزریقات و پانسمان به همراه ارائه دارو، ارائه خدمات دندانپزشکی و مامایی، ارائه خدمات آموزشی و توانمندسازی در برابر مخاطرات منطقه و تهیه و توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است که جمعیت هلال احمر با همراهی خیرین و داوطلبان قطعاً می تواند خدمات شایسته ای به مردم این منطقه ها ارائه دهد.

وی اجرای طرح نیابت، ملاقات با خانواده معظم شهداء و دلجویی از سالمندان و اجرای برنامه تیم سحر را از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده در راستای اجرای این طرح، بیان کرد .

خبرنگاران قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1401 بروزرسانی: 1 شهریور 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1992

به "اجرای برنامه ملی نذر آب 5 با مشارکت خیرین قزوینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای برنامه ملی نذر آب 5 با مشارکت خیرین قزوینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید