آنچه باید قبل از سفر به جزایر پوکت در تایلند بدانید (تور تایلند)

به گزارش مجله نیلوفری، جزایر پوکت زیبا، شگفت انگیز و رویایی هستند اما باید حواستان باشد که کدام یک را باید انتخاب کنید!

آنچه باید قبل از سفر به جزایر پوکت در تایلند بدانید (تور تایلند)

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

تورهای گردشگری جزایر پوکت جالب و مجذوب نماینده هستند اما انتخاب یکی از آنها احتیاج به کمی تأمل دارد. ما در این مطلب یه شما نکاتی را یادآور می شویم که قبل از رزرو تور باید حتماً آنها را آنالیز کنید.

تحقیق کنید

پوکت جزایر عالی و خیره نماینده ای دارد. با این حال، اگر وقت کافی برای سر زدن به همه جزایر را ندارید، جزیره ای را باید انتخاب کنید که بیشتر علاقه مند به بازدید از آنجا هستید. قبل از آن که تور خاصی را برای سفر به جزایر رزرو کنید، حتماً خوب در خصوص همه جزایر تحقیق کنید. در این صورت، متوجه خواهید شد که دوست دارید کجا را ببینید و در خصوص تاریخش بیشتر بدانید.

تور مناسب را انتخاب کنید

اپراتورها، کارگزارها یا تورهای بسیار زیادی هستند که به فریب دادن و چاپیدن گردشگران مشهور هستند. حتماً اپراتور مناسب را انتخاب کنید و خوب آنالیز کنید و ببینید که کدام یک با توجه به پولی که می دهید امکانات و برنامه های خوبی برای شما دارند. از محلی ها هم بپرسید و از آنها مشورت بگیرید.

قایق سرعتی یا کشتی کروز؟

هر دوی اینها معایب خاص خودشان را دارند! اگر قایق سرعتی سوار شوید، می توانید به داخل جزایر کوچک و درون غارها هم بروید اما در سفر با کشتی کروز چنین امکانی را ندارید. در عوض سفر با کشتی نشستن راحت تر و فضای بهتری دارد. اگر نمی خواهید به داخل غارها بروید، سفر با کشتی کروز خیلی بهتر است. در نهایت، خوب است بدانید که در سفر با هر دوی آنها اوقات بسیار خوشی را خواهید داشت.

سوغاتی خریداری کنید

سوغاتی خریدن از جزایر خیلی مقرون به صرفه تر از بازارهای خود پوکت برایتان تمام می گردد. به شما توصیه می کنیم که تا می توانید از جزایر یادگاری و صنایع دستی خریداری کنید اما حتماً قبل از آن قیمت اجناس را با قیمت های بازار مقایسه کنید تا برترین معامله را نموده باشید.

خودتان را در منظره ها غرق کنید

تصاویر اینستاگرام گویای زیبایی خیره نماینده این جزایر نیستند و حق مطلب را ادا نمی نمایند. تورها معمولاً یک روز کامل هستند و شما می توانید در هر کجای جزیره گشت بزنید. یک ساعتی را به شنا و آب بازی اختصاص دهید، کوهنوردی کنید و تا می توانید عکس و فیلم بگیرید تا به دوستان و خانواده خود در زمان بازگشت نشان دهید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1985

به "آنچه باید قبل از سفر به جزایر پوکت در تایلند بدانید (تور تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه باید قبل از سفر به جزایر پوکت در تایلند بدانید (تور تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید