آنچلوتی: بعد از دریافت گل دچار استرس شدیم، حق مان نه برد بود نه باخت

به گزارش مجله نیلوفری، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید ضمن ناعادلانه دانستن باخت خارج از خانه تیمش مقابل ختافه، علت رخ دادن این اتفاق را شرح داد.

آنچلوتی: بعد از دریافت گل دچار استرس شدیم، حق مان نه برد بود نه باخت

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از باخت یک بر صفر تیمش در خانه ختافه در اولین بازی دو تیم در سال 2022 گفت: نیم فصل دوم را خوب آغاز نکردیم. عملکردمان جالب نبود. بیشتر از این شرح خاصی ندارم. به وسیله بازیکنی که معمولاً عملکرد قابل قبولی دارد، یک گل را به حریف تقدیم کردیم (ادر میلیتائو) از این اتفاق رخ می دهد و امروز این اتفاق برای ما رخ داد. کلی از پاس های مان بد بودند. واکنش تیم بعد از دریافت گل خوب بود اما هرچه گذشت تیم دچار استرس شد. حملات مان به مقدار کافی تأثیرگذار نبودند. تا 10 دقیقه پس از دریافت گل خوب بازی کردیم اما بعد از آن مضطرب شدیم و توپ ها را راحت لو می دادیم و در نبردهای تن به تن تسلیم می شدیم. این تیم شبیه تیمی نبود که سال را به خاتمه رساند. تمرکز بازیکنان مان پایین آمده بود. شاید تساوی نتیجه عادلانه تر بود. حق مان نبود که بازی را ببازیم. فقط می کنم مشکل نبود توجه و تمرکز بود. این تیم هنوز در حال و هوای تعطیلات بود.

آنچلوتی درباره اینکه آیا نسبت به توانایی های تیمش دچار تردید شده است اضافه کرد: خیر به هیچ عنوان. همواره اولین بازی های پس از کریسمس و سال نو، سخت هستند اما اگر صحبت کردن درباره این مسئله یعنی بهانه آوردن و من هم نمی خواهم بهانه بیاورم. صادقانه بگویم که ما خوب بازی نکردیم و حق مان هم نبود که بازی را ببریم اما شایسته باخت هم نبودیم. اشتباهات داوری؟ نه فکر نمی کنم که تصمیمات داور مشخص کننده نتیجه بوده باشد. اگر خوب بازی نموده بودیم شاید می شد گفت که داور تأثیر گذاشته است.

گفته می شد که ادن ازار در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار خواهد گرفت اما این اتفاق رخ نداد. کارلتو در این باره گفت: تصمیم ما برای قرار دادن آسنسیو و رودریگو در ترکیب اصلی، با توجه به یکسری از جزئیات تاکتیکی بود و به همین علت هم من ترجیح دادم که بازی را با آنها آغاز کنیم. من می دانستم که آنها 90 دقیقه دوام نمی آورند چون تازه از بند کرونا راه شده اند. من ازار را برای نیمه دوم نگه داشته بودم و او هم عالی بود. مارسلو را هم به همین شیوه برای سمت چپ نگه داشته بودم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1827

به "آنچلوتی: بعد از دریافت گل دچار استرس شدیم، حق مان نه برد بود نه باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: بعد از دریافت گل دچار استرس شدیم، حق مان نه برد بود نه باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید