آثار هنرمندان بوشهری در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفت

به گزارش مجله نیلوفری، استان بوشهر با چهار اثر در سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر حضور دارد که دو اثر در دو روز گذشته اجرا داشته اند.

آثار هنرمندان بوشهری در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفت

به گزارش از ، دیروز در چهارمین روز از جشنواره تئاتر فجر، گزارشى مرگبار از فصل سیاه خواب خوانى زنى که بر کالبد جسد مرده اش ایستاده متولد مى گردد به نویسندگی جواد صداقت و کارگردانی جواد صداقت و الهام ابنی در دو نوبت 18:30 و 20:30 در بخش مسابقه ایران دو در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر اجرا شد.

این نمایش روایت زنی است به نام جزیره که اکنون نیم نگاهش سوى بندرگاهى است نهنگ وار که در نقطه صفر دنیا ذرات موج سکنی گزیده است.

نمایش عروسی خون هم به کارگردانی فضل الله عمرانی چهارشنبه بیست وچهارم بهمن در بخش مسابقه تئاتر ایران در تالار حافظ روی صحنه رفت.

دو اثر دیگر نیز از استان بوشهر در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارند یکی نمایش لازمان لامکان به کارگردانی مارال ایزدبخش که در دو بخش مسابقه خیابانی و چهل سالگی در مدت زمان برگزاری جشنواره اجرا های متعدد خواهد داشت، و دیگری نمایش مبارزه زن ماهیگیر به کارگردانی مجتبی حیدری که در بخش به علاوه فجر، روز های سی ام بهمن و اول اسفند در نوفل لوشاتو اجرا خواهد داشت.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 68

به "آثار هنرمندان بوشهری در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار هنرمندان بوشهری در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید