آبگرم های سرعین بازگشایی شد

به گزارش مجله نیلوفری، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس هیئت مدیره جامعه آبدرمانی های استان اردبیل گفت: با اعلام شرایط رنگ زرد برای سرعین تمامی آبدرمانی های سرعین بازگشایی شد.

آبگرم های سرعین بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از اردبیل، محمد رضا آستانی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به برگشت شرایط رنگ بندی کرونایی سرعین از رنگ نارنجی به زرد از امروز مطابق با تاریخ 7 اریبهشت 1400 مجوز بازگشایی کلیه آبدرمانی ها و آبگرم های معدنی سرعین صادر شد.

وی افزود: از تمامی مدیران آبدرمانیهای سرعین و شهروندان خواهشمندیم با توجه به این که در ایام فصل کاری شهر گردشگری سرعین قرار گرفته ایم با رعایت دقیق پروتکل ها و موازین بهداشتی مانع شیوع ویروس کرونا و در نهایت کمک به تثبیت رنگ زرد و آبی شهر سرعین شویم.

رئیس هیئت مدیره جامعه آبدرمانی های استان اردبیل بیان نمود: رعایت بهداشت و سلامتی مردم از شروط مهم بازگشایی و فعالیت آبگرم ها بوده و در صورت افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان، در کمیت و کیفیت و زمان بندی بازگشایی ها تجدید نظر خواهد شد.

آستانی با اشاره به اینکه آبگرم های معدنی حداکثر با 20 درصد ظرفیت واقعی خود می توانند فعالیت کنند، افزود: در خصوص ضدعفونی آب های درمانی با همکاری و مشارکت پارک علم و فناوری اقدامات لازم انجام شده و مطابق با پروتکل های بهداشتی نسبت به ضدعفونی این مکان ها اقدام شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1521

به "آبگرم های سرعین بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبگرم های سرعین بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید