3 میزگرد تخصصی همزمان با همایش ایران قدرتمند و گام دوم انقلاب برگزار می گردد

به گزارش مجله نیلوفری، دبیر واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از برگزاری 3 میزگرد تخصصی همزمان با همایش ایران قدرتمند و گام دوم انقلاب اطلاع داد.

3 میزگرد تخصصی همزمان با همایش ایران قدرتمند و گام دوم انقلاب برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرنگاران، قلعه نوعی، دبیر واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان جامعه اسلامی دانشجویان در نشست خبری تشریح برنامه های همایش سیاسی ایران قدرتمند و گام دوم انقلاب که در خبرنگاران برگزار گردید، گفت: همایش ایران قدرتمند و گام دوم انقلاب با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب و محور های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در 40 سالگی انقلاب در بخش های اقتصاد، امنیت و مجلس جوان و انقلابی برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه همزمان بابرگزاری همایش ایران قدرتمند و گام دوم انقلاب سه میزگرد تخصصی با موضوع انتخابات، عملکرد مجلس دهم و اقتصاد برگزار می گردد، میزگرد انتخابات با حضور تعدادی از کاندیداهای جوان انقلابی، میزگرد آنالیز عملکرد مجلس دهم با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس و میزگرد مالی با حضور یکی از اساتید این حوزه برگزار می گردد. همچنین در محور امنیتی این همایش مسائل امنیتی با حضور شخصیت های لشگری مورد آنالیز قرار می گیرند.

قلعه نوعی ساختن ایران قدرتمند را مستلزم توجه به شاخصه های مختلف مالی نظیر نگاه به توان داخلی، امنیت و سیاست خارجی دانست و اضافه نمود: این شاخصه ها در همایش ایران قدرتمند و گام دوم انقلاب مورد آنالیز قرار می گیرند.

قلعه نوعی از مجلس دهم به عنوان یک مجلس ناکارآمد و فاقد شفافیت نام برد و اضافه نمود: مجلس یازدهم باید با موضوع جوانان انقلابی و متخصص شکل بگیرد. به هر حال با توجه به رویکرد اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در انتخابات ها و ارائه لیست کاندیداهای مورد حمایت، یکی از کار ویژه های این اتحادیه نیز در سال برگزاری انتخابات مجلس برگزاری جلسات با کاندیداها از جمله کاندیداهای جوان، انقلابی و متخصص بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 662

به "3 میزگرد تخصصی همزمان با همایش ایران قدرتمند و گام دوم انقلاب برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 میزگرد تخصصی همزمان با همایش ایران قدرتمند و گام دوم انقلاب برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید