تور ارزان تایلند: 10 مورد از به صرفه ترین هتل ها و اقامتگاه ها در تایلند

به گزارش مجله نیلوفری، با خبرنگاران همراه باشید تا در این مطلب با به صرفه ترین هتل ها و اقامتگاه ها در تایلند آشنا شویم.

تور ارزان تایلند: 10 مورد از به صرفه ترین هتل ها و اقامتگاه ها در تایلند

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

1. خانه های مانگو، واقع در Koh Lanta

خانه های مانگو را تنها در روستای ماهیگیری غیرتوریستی واقع در منطقه محبوب کوه لانتا (Koh Lanta) پیدا می کنید. این خانه ها که با چوب سنتی و روی ستون هایی کوچک بنا شده، اتاق های نورگیر و ایوان بزرگی دارند که از روی آنها می توان دریا را هم به خوبی نظاره کرد. اگر با قایق بروید، جزایر نزدیک به آن فاصله چندانی ندارند. فاصله تا ساحل با دوچرخه، تن ها 15 دقیقه است. این خانه ها ویلاهای خانوادگی بزرگ و سوییت هایی دارند که برای زوج های جوان مناسب هستند.

2. سکرت گاردن، واقع در Koh Samui

سکرت گاردن، اقامتگاهی است که اعضای یک خانواده آن را اداره می نمایند. این اقامتگاه دارای ساختمان های کوچک و بانگالوهای ایوان دار است که در سرتاسر این باغ های زیبا پخش شده اند و در کنار ساحل بودا در قسمت شمالی سامویی واقع هستند. اتاق ها ساده و شیک هستند و در اطراف آن، منطقه ها دنج و بیشه زارهای مرتفع متعددی برای وقت گذرانی پیدا می شوند. این منطقه تمیز و راحت است و مالکان آن، چند بریتانیایی مهربانند. سکرت گاردن به یک بار و رستوران نیز مجهز است.

3. منطقه ThaiLife Homestay واقع در Baan Nam Khem

با کمی پیاده روی در کناره ساحل ماسه سفید و بسیار تمیز در قسمت جنوبی روستای ماهیگیری بان نام خِم، به اقامتگاه تایلایف می رسیم. این اقامتگاه مجموعه ای است متشکل از ویلاهای زیبا و چوبی که در کنار حوضچه های مملو از نیلوفر آبی ساخته شده اند. اینجا تن ها محل مسکونی موجود در این نوار ساحلی است که فضای بسیار آرامش بخشی دارد. رسیدن به این مکان کمی سخت است.

4. خانه های ویلایی دلفین، واقع در Koh Phangan

دلفین در میان میهمانانی که هر ساله به این منطقه ها سر می زنند، از موقعیتی استثنایی برخوردار است. خانه های دارای باغ های جنگلی و بانگالوهای دارای ایوان، این مکان را که در گوشه ساحل Ao Thong Nai Pan Yai قرار گرفته است، تبدیل به یکی از آرام ترین فضاها در جزیره Koh Phangan نموده اند.

5. Baan Talay واقع در Chumphon

چامفون را عموما به عنوان نقطه عزیمت قایق ها به سوی کوه تائو و سومایی می شناسند؛ اما اگر همین جا توقف کنید، در Thung Wua Laen یک ساحل با شیب ملایم و بسیار زیبا و بعلاوه موج سوارانی که مشغول موج سواری با کایت هستند را خواهید دید. بان تالای همراه با اتاق های تمیز و دکور شیک که رو به ساحل یکی از برترین منطقه ها برای اقامت هستند. اینجا، نقطه ای زیبا و آرامش بخش است؛ اما بعضی از اوقات سال، ساحل ممکن است پر از پشه های خاکی گردد.

6. Cape Nidhra واقع در Hua Hin

هر اتاق در این مجتمع اقامتی، یک سوییت بزرگ و دارای استخر خصوصی است. با توجه به قیمت اتاق ها که تنها بر مبنای اقامت هفت شبی، کمی بیش از شبی 90 پوند است، کیپ نیدرا با توجه به قیمت آن، به یکی از مناسب ترین مکان ها برای اقامت محسوب می گردد و می تواند مکانی رویایی برای ماه عسل باشد. در کیپ نیدرا ساحل ماسه سفید، وان های بزرگ و یک بوفه برای صبحانه هم وجود دارد..

7. اقامتگاه Faasai واقع در Chantaburi

یک مجموعه عالی اقامتگاهی در باغ های زیبا که تن ها چند قدم از ساحل کوچک فاصله دارد و در 20 کیلومتری شهر مشهور Chantaburi واقع است. اتاق ها یا در بانگالوها هستند، یا در ویلاهای چندطبقه. همراه با غذای عالی، تهیه شده از محصولات مزارع ارگانیک همین منطقه. اینجا مکانی است آرام و ساکنان دهکده های ماهیگیری اطراف با جهانگردان بسیار مهربان هستند و غذای دریایی تازه و خوشمزه خود را به بهای بسیار اندک به آنها می فروشند.

8. مهمان سرای بوتیک پاپا کرپ، واقع در فوکت

فوکت، به خاطر اقامتگاه های گران قیمت و لوکس آن مشهور است. اما پاپا کرب سنت شکنی نموده و یک مکان محبت آمیز تدارک دیده تا بتوانید با بودجه معقولانه ای در آنجا ساکن شوید. در فصل خلوتی (ژوئن تا اکتبر) به مهمان سرای بوتیک پاپا کرپ بیایید تا از یک تخفیف واقعی برخوردار شوید. فوکت دقیقا در ساحل کامالا واقع نشده، ولی با تنها 50 متر پیاده روی می توانید به دریا برسید.

9. مهمان سرای Thup Thong واقع در منطقه Khao Lak

Thup Thong یکی از چند ساختمانی است که از سونامی سال 2004 که بخش زیادی از khao Lak را از بین برد، جان سالم به در برده است. این مهمان سرا بعلاوه یکی از معدود مکان هایی است که در امتداد ساحل ماسه سفید رو به دریای آرام آندامان و به طور خانوادگی اداره می گردد. اتاق ها ساده و تمیز هستند؛ اما بانگالوهای کنار ملک اصلی، بسیار بهتر و زیباتر هستند. یک رستوران و بار کوچک هم در آنجا وجود دارد.

10. Jacks Jungle واقع در Koh Lipe

چند سال پیش، منطقه Koh Lipe و پس از آنکه ساحل ماسه سفید و آب زلال آن، روی جلد یکی از کتاب های مسافرتی پرفروش نمایان شد، توجه مسافران را به خود جلب کرد. از آن موقع تا به امروز، این جزیره برای خود شهرتی دست و پا نموده است. یکی از برترین منطقه ها برای اقامت در این جزیره، استراحتگاه جک است که در کنار ساحل بی نظیر آن، 15 بانگالو دارد. هر ساختمان با مواد تجدیدپذیر و طبیعی ساخته شده، دارای یک حمام بیرونی است و تمامی این ها در میان یک محیط جنگلی انبوه ساخته شده اند. هزینه پرداختی، شامل یک صبحانه خوشمزه نیز می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1804

به "تور ارزان تایلند: 10 مورد از به صرفه ترین هتل ها و اقامتگاه ها در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان تایلند: 10 مورد از به صرفه ترین هتل ها و اقامتگاه ها در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید