یورو 2020، دوناروما: می دانستم که می توانم به تیم یاری کنم، اسپانیا مسائل زیادی برای ما ایجاد کرد

به گزارش مجله نیلوفری، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایتالیا می گوید؛ می دانسته که می تواند به ایتالیا برای رسیدن به فینال یورو 2020 یاری کند.

یورو 2020، دوناروما: می دانستم که می توانم به تیم یاری کنم، اسپانیا مسائل زیادی برای ما ایجاد کرد

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی دوناروما در پی پیروزی شب گذشته (سه شنبه) تیم ملی فوتبال ایتالیا مقابل اسپانیا در ضربات پنالتی پس از جدایی 120 دقیقه ای و صعود به فینال مسابقات یورو 2020 در گفت وگو با شبکه تلویزیونی رای اسپورت ایتالیا گفت: حسی که دارم وصف ناپذیر است. در ضربات پنالتی هم آرام بودم چون می دانستم که می توانم به تیم یاری کنم.

دروازه بان 22 ساله آتزوری که با مهار ضربه پنالتی آلوارو موراتا به این تیم برای رسیدن به ملاقات فینال یاری کرد، صحبت های خود را اینطور ادامه داد: تیم شگفت انگیز بود و از همه کسانی که روی سکوها از ما حمایت کردند، تشکر می کنم. ما تمام توان خود را به کار بستیم و حالا تنها یک گام دیگر برای محقق کردن رویای مان به جای مانده است.

وی در خاتمه اعلام کرد: اسپانیا تیم خیلی قدرتمندی است، اما این تیم ایتالیا قلب بزرگی دارد و هرگز تسلیم نمی گردد. این را در این بازی دیدیم چون تا آخر بازی رنج بردیم اما در نهایت پیروزی را از آن خود کردیم. اسپانیا اما شایسته احترام زیادی است چون دراین بازی مسائل زیادی برای ما ایجاد کرد.

شاگردان روبرتو مانچینی حالا بایدا در فینال یورو 2020 منتظر برنده ملاقات امشب (چهارشنبه) تیم های ملی فوتبال انگلیس و دانمارک بمانند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1609

به "یورو 2020، دوناروما: می دانستم که می توانم به تیم یاری کنم، اسپانیا مسائل زیادی برای ما ایجاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، دوناروما: می دانستم که می توانم به تیم یاری کنم، اسپانیا مسائل زیادی برای ما ایجاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید