گوشی Z Flip3 سامسونگ با قیمتی مقرون به صرفه در راه است

به گزارش مجله نیلوفری، سامسونگ در آستانه معرفی تغییرات عمده ای در صف تولیدات خود در سال 2021 است، از ژانویه امسال با پشتیبانی از S Pen گلکسی S21 وارد بازار می شود و گلکسی Z Fold3 به عنوان یک پرچمدار از سوی این شرکت کره ای در نیمه دوم سال وارد بازار می شود.

گوشی Z Flip3 سامسونگ با قیمتی مقرون به صرفه در راه است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اکنون اطلاعاتی در مورد جانشین گلکسی Z Flip (5G) منتشر شده است. گزارش های جدید از سوی شرکت سامسونگ حاکی از آن است که ممکن است سامسونگ مدل بعدی Z Flip را به یک تراشه میان رده مجهز شود و این گوشی را مقرون به صرفه ترین گوشی تاشو تا به امروز کند.

گزارشی از کلکسیون گلکسی، جزئیاتی از شماره مدل را مشخص می کند که قرار است به مدل آینده گلکسی Z Flip اختصاص یابد: SM-F720F.. در این مد اختصاصی، F نشان می دهد که مدل مشخص شده یک نوع بین المللی است، عدم وجود B نیز به ما اجازه می دهد تا بدانیم این مدل جدید پشتیبانی 5G را به همراه ندارد.

مدل 4G نشانه پایین قرار دریافت تلفن پایه Z Flip نسبت به مدل قبلی خود است که همگی از تراشه های سری 800 اسنپدراگون استفاده می کردند. گلکسی Z Flip سامسونگ هنگام ورود اولیه به بازار 1449 دلار قیمت داشت و و Z Fold2 نیز 1999 دلار بود؛ بنابراین حدس می زنیم که Z Flip3 می تواند ارزان قیمت تر باشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1283

به "گوشی Z Flip3 سامسونگ با قیمتی مقرون به صرفه در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی Z Flip3 سامسونگ با قیمتی مقرون به صرفه در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید