کلمه ها و عبارات کاربردی زبان اسپانیایی برای گردشگران

به گزارش مجله نیلوفری، زبان اسپانیایی دومین زبان پرکاربرد جهان است و تقریبا 8 درصد از مردم جهان به این زبان صحبت می نمایند. در سفر به اسپانیا یا سایر کشورهایی که در گذشته مستعمره این ابرقدرت قرون وسطا بوده اند؛ ازجمله تعداد زیادی از کشورهای آمریکای جنوبی و مرکزی، دانستن کلمه ها و عبارات کاربردی زبان اسپانیایی بسیار مفید است. در ادامه با معرفی پرکاربردترین عبارات زبان اسپانیایی با خبرنگاران همراه باشید.

کلمه ها و عبارات کاربردی زبان اسپانیایی برای گردشگران

با تور قسطی مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

زبان اسپانیایی (اسپانیولی یا کاستیلی) یکی از شاخه های زبان لاتین است و به همین دلیل در صورت آشنایی با زبان های فرانسه یا ایتالیایی، یادگیری آن چندان سخت نیست. ولی در سفرهای کوتاه تفریحی یا کاری، لزومی به تسلط کامل به این زبان نیست و تنها آموختن کلمه ها و عبارات کاربردی برای احتیاجهای روزمره، مسائل سفر را به شکل چشمگیری کاهش می دهد.

نکات مهم در تلفظ حروف زبان اسپانیایی

یک از تفاوت های مهم زبان های اسپانیایی و انگلیسی حرف Ñ است. این حرف اِنی یِن نام دارد و نی تلفظ می گردد. به عنوان مثال کلمه پرکاربرد Señor که سنیور تلفظ می گردد یا Español که تلفظ صحیح آن اسپانیول است. برخلاف زبان های انگلیسی و فرانسه، تقریبا همه کلمات اسپانیایی را می توان به همان شکلی که نوشته شده اند، تلفظ کرد. البته موارد استثنا هم وجود دارد. به عنوان مثال حرف J، خ تلفظ می گردد یا دو حرف L چسبیده به هم (ll) را باید ی خواند. در کلمات اسپانیایی حرف H به هیچ عنوان تلفظ نمی گردد.

کلمه ها و عبارات کاربردی

امروزه اپلیکیشن های متنوعی برای ترجمه زبان های پرکاربرد به اسپانیایی در اندروید، iOS و ... طراحی شده اند ولی به خاطر سپردن کلمه ها و عبارات فوق، در بیشتر موقعیت ها و شرایط معمولی که ممکن است در سفر به اسپانیا با آن ها برخورد کنید، احتیاج شما را رفع می نماید و از طرف دیگر برقراری ارتباط با اسپانیایی زبان ها بدون احتیاج به واسطه، لذت سفر و مصاحبت را چند برابر خواهد نمود. منبع :Buzzleمنبع: کجارو
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 578

به "کلمه ها و عبارات کاربردی زبان اسپانیایی برای گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلمه ها و عبارات کاربردی زبان اسپانیایی برای گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید