تور ترکیه ارزان: کتاب تازه ای از نویسنده جهان خانه من است، سولماز و سوگل از ترکیه برای بچه ها می گویند

به گزارش مجله نیلوفری، به گزارش خبرنگاران ، این کتاب را گلچین الپوگه با موضوع آشنایی با ترکیه و پوشش و آداب و رسوم این کشور و برای بچه ها نوشته است و انتشارات پرنده آبی (واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی) آن را در سال 1400، در قطع رحلی و در 32 صفحه به چاپ رسانده است.

تور ترکیه ارزان: کتاب تازه ای از نویسنده جهان خانه من است، سولماز و سوگل از ترکیه برای بچه ها می گویند

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

ابراهیم عامل محرابی، ترجمه و خانم فاطمه خسرویان نیز تصویرسازی کتاب را بر عهده داشته اند.

در سولماز و سوگل که مناسب گروه سنی ب است، کوشش شده که ضمناً آشنایی با کشور ترکیه، مفاهیمی چون دوستی با حیوانات، نتیجه گیری از کوشش، راستگویی، درستکاری، مهربانی و گذشت برای بچه ها ملموس گردد.

مجموعه دنیا خانه من است، راوی قصه های مردم فرهنگ های مختلف دنیاست؛ قصه هایی از جنوب آمریکا تا شرق آسیا که برای زمان و مکان مشخصی هم نیستند. بچه ها در داستان های دنیا خانه من است می توانند سفر نمایند و ببینند که انسان ها در سراسر دنیا، از قدیم تا به حال مثل ما احساسات و تخیلاتی داشته اند؛ خیالات و جادوها تا آرزوها.

این مجموعه به درخواست پرنده آبی از سراسر دنیا نوشته شده و نکته قابل توجه در آن تصویرگران ایرانی هستند که به خوبی متن داستان را با تصویرهای عالی تلفیق نموده و فضای فرهنگی کشور ها را هم در نظر داشته اند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1785

به "تور ترکیه ارزان: کتاب تازه ای از نویسنده جهان خانه من است، سولماز و سوگل از ترکیه برای بچه ها می گویند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: کتاب تازه ای از نویسنده جهان خانه من است، سولماز و سوگل از ترکیه برای بچه ها می گویند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید