چراغ سبز سرمربی تیم ملی بوکس ایران به بازگشت دو ملی پوش

به گزارش مجله نیلوفری، به گزارش خبرنگاران، فروتن گل آرا و سجاد محرابی که اغلب نامشان در بوکس در کنار هم شنیده می گردد از با تجربه ترین ملی پوشان کشور هستند که به افتخارات داخلی و بین المللی دست پیدا نموده اند.

چراغ سبز سرمربی تیم ملی بوکس ایران به بازگشت دو ملی پوش

شاید بتوان گفت هیچ گاه شرایط برای حضور مطلوب آنها در تیم ملی وجود نداشته و هربار به بهانه ای از جمع ملی پوشان بوکس جا ماندند. حضور در رقابتهای چین به صورت شخصی، ترک اردو البته با اطلاع شخصی و وجود بعضی مسائل با سرمربی سابق تیم ملی باعث شد تا آنها برای مدتی طولانی از تیم ملی دور بمانند.

با وجود این دوری از تیم ملی کمتر کسی است که بتواند از عملکرد فنی قابل قبول آنها چشم پوشی کند. علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد بازگشت گل آرا و محرابی به اردوی تیم ملی گفت: تیم ملی خانه همه این عزیزان است و من با آغوش باز از تمام بوکسورهایی که شرایط ملی پوش شدن را دارند استقبال می کنم.

وی اضافه کرد: البته قطعا مقررات و چارچوب هایی برای حضور در تیم ملی وجود دارد و نمی توان یک شبه فردی را به اردو دعوت کرد. گل آرا و محرابی از دوستان خوب من هستند و امیدوارم پس از حضور آنها در چند رقابت انتخابی شاهد بازگشت مجددشان به تیم ملی باشیم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: تمام تلاشمان را کردیم تا در تیم ملی فضای همدلی و انگیزه بالا فراهم گردد تا همه در این سال حساس پیش از المپیک برای به دست آوردن سهمیه مبارزه نمایند. تیم ملی متعلق به همه است و وظیفه همه ما بالا بردن پرچم ورزش کشورمان در میادین مختلف است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 456

به "چراغ سبز سرمربی تیم ملی بوکس ایران به بازگشت دو ملی پوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز سرمربی تیم ملی بوکس ایران به بازگشت دو ملی پوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید