واکنش جالب فرهاد مجیدی به نارضایتی چند بازیکن استقلال

به گزارش مجله نیلوفری، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از ملاقات استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه بیشتر مسابقات دور برگشت استقلال در خانه است، حساب ویژه ای روی بازی های خانگی نموده ایم و دنبال سه امتیاز بازی هستیم. ذوب آهن تیم خوبی است و اگر هوشیار و باهوش نباشیم می تواند برای ما دردسر ایجاد کند. با بازیکنانم صحبت کردم و گفتم 14 فینال داریم و هر بازی حساسیت های خودش را دارد و باید صدر جدول را حفظ کنیم.

واکنش جالب فرهاد مجیدی به نارضایتی چند بازیکن استقلال

وی در مورد برگزاری بازی در ساعت 19 توضیح داد: من مسئله ای نمی بینم و تشخیص داده اند در این زمان برگزار گردد.

سرمربی استقلال در واکنش به این سؤال که با غیبت سیاوش یزدانی سیستم سه دفاعه استقلال چه تغییری خواهد نمود، گفت: نمی توانم درباره مسائل فنی صحبت کنم. اجازه دهید فردا بازی شروع گردد تا متوجه سیستم بازی شوید. عارف غلامی تمریناتش را شروع نموده و از چند بازی آینده کم کم به تیم اضافه می گردد.

مجیدی در مورد اینکه استقلال 5 بازیکن در نقل وانتقالات از دست داد و تنها دو بازیکن جذب کرد و آیا از نقل وانتقالات رضایت دارد یا نه، گفت: من یک چیز کلی درباره اتفاقاتی که در نیم فصل اتفاق افتاده را می گویم. هر زمان که سرمربی استقلال یا هر تیمی دیگر باشم بازیکن وقتی به دفترم می آید و می گوید که می خواهم جدا شوم، بدون اینکه فکر کنم موافقت می کنم. استقلال باشگاه بزرگی است و بازیکنی که پیراهن این تیم را می پوشد باید بداند پیراهن چه تیم بزرگی را می پوشد. امکان ندارد بازیکنی بخواهد جدا گردد و مخالفت کنم.

وی اضافه نمود: بازیکنانی که به استقلال می آیند باید بدانند در چه باشگاه بزرگی بازی می نمایند. تا روزی که سرمربی استقلال باشم هر بازیکنی بگوید می خواهم بروم، موافقت می کنم. بازیکنی که دلش با استقلال نباشد و فکر رفتن دارد، بهتر است نباشد. برای من فرقی نمی کند بازیکن ثابت باشد یا ذخیره. با احترام به برای همه بازیکنانی که جدا شدند، ولی دو سه بازیکن در فهرست خروج نبودند، مثل عارف آقاسی که گفت شرایط روحی مناسبی ندارم و می خواهم بروم.

مجیدی گفت: تنها صحبت من با باشگاه این بود که بازیکنانی که جدا می شوند، قطعی جدا شوند. وقتی قرار است در مجموعه ما حضور نداشته باشند، بهتر است قطعی بفرایند. بقیه سیستم جدایی بازیکنان را باشگاه مشخص نموده است. تا زمانی که مربی استقلال هستم شأن این باشگاه را حفظ می کنم. بازیکن باید از خدایش باشد در استقلال باشد، چطور ممکن است برای باشگاه شرط بگذارد؟

وی درباره جدایی امین قاسمی نژاد از استقلال یادآور شد: قاسمی نژاد آمد و صحبت کرد و گفت می خواهم جدا شوم. مکانیزم جدا شدن او را باشگاه مشخص نموده است. تا روزی که مربی استقلال هستم اجازه نمی دهم بازیکن شرط بگذارد، می خواهد هر بازیکنی باشد. هر بازیکنی دلش با تیم نیست، برود. مطمئن باشید خیلی از تیم های لیگ رجحان دنبال جوان هایی که در تیم مان حضور دارند، می آیند.

مجیدی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که گفته بود قصد داشت شخصیت استقلال را بازگرداند و اکنون چقدر پیروز بوده است، گفت: به خودم، کادرفنی و مدیریت باشگاه تبریک می گویم چون در این امر پیروز بودیم. فکر نمی کردم به این سرعت انجام دهیم. یکی از بحث های من شخصیت تیمی است. اجازه نمی دهم تا روزی که سرمربی استقلال هستم بازیکنی شرط بگذارد. هر بازیکنی ناراحت است، می تواند برود. استقلال آنقدر بزرگ است که اجازه نمی دهم بازیکن بخواهد حرف بزند. درباره مسائل فنی باید بگویم 16 هفته است شکست نخورده ایم. از اینکه تیمم گل نمی خورد بیشتر شاد می شوم تا اینکه تیمم 5 گل بزند. این مسئله را به بازیکنانم گفته ام و گفت که شخصیت استقلال باید برگردد. امروز به بازیکنانم گفتم هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و 14 بازی دیگر در پیش داریم. باید این فرایند را ادامه دهیم.

وی در رابطه با اینکه آیا کارت بازی صالح حردانی و عزیزبک آمانوف صادر شده یا نه، توضیح داد: به نظر می رسد تا ارنج تیم ما را در نیاورید، رها نمی کنید. دو، سه بار اتفاقاتی افتاد که بعضی از بازیکنان مان نتوانستند بازی نمایند. تا الان به ما گفته اند این دو بازیکن می توانند بازی نمایند، حالا اینکه فردا چه اتفاقی بیفتد، خبر ندارم.

مجیدی در مورد شرایط سعید مهری و اینکه آیا نقل وانتقالات استقلال به خاتمه رسیده است یا نه، گفت: من بعد از نیم فصل کلی حرف زدم. چند بازیکن در فهرست من نبودند و جدا شدند. به این نکته توجه نمی کنید، درست است که چند بازیکن از دست دادیم ولی دو بازیکن با کیفیت جذب کردیم. نکته ای که کسی به آن نمی پردازد. در آینده به حرف من می رسید. روزی که درباره علیرضا رضایی صحبت کردم حرفم را باور نکردید. دو جوان 21 و 24 ساله آوردم و در آینده خواهید دید چه فوتبافهرست هایی خواهند شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا مسائلی که در بازی با پیکان اشاره نموده بود، حل شد یا نه، گفت: من گفتم اینها مسائل درون خانوادگی است و بهتر است زیاد در مورد آن صحبت نکنیم. بازی فردا برای من خیلی مهم است و شاید امروز 20 دقیقه با بازیکنانم در این مورد صحبت کردم که چقدر سه امتیاز بازی با ذوب آهن مهم است. با درایتی که از آجورلو سراغ دارم می دانم مسائل حل خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1891

به "واکنش جالب فرهاد مجیدی به نارضایتی چند بازیکن استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جالب فرهاد مجیدی به نارضایتی چند بازیکن استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید