هواپیمای بوئینگ 737 ارمنستان کجاست؟ ، سازمان هواپیمایی ایران پاسخ داد

به گزارش مجله نیلوفری، شایعاتی درباره ناپدید شدن هواپیمای بوئینگ 737 ارمنستان در آسمان ایران مطرح شده و سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور درباره آن توضیحاتی داده است.

هواپیمای بوئینگ 737 ارمنستان کجاست؟ ، سازمان هواپیمایی ایران پاسخ داد

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

خبرنگاران - در پی بروز شایعاتی درباره ناپدید شدن هواپیمای بوئینگ 737 ارمنستان در ایران سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری این خبر را تکذیب کرد.

محمد حسن ذیبخش خاطرنشان کرد: هواپیمای مورد نظر در حال تعمیر و برطرف نقص فنی در فرودگاه مهرآباد است.

نقص فنی بوئینگ ارمنستان را در مهرآباد نشاند

طی روزهای گذشته بعضی رسانه های خارجی شایعاتی درباره ناپدید شدن هواپیمای بوئینگ 737 ارمنستان در آسمان ایران مطرح کردند. در حالیکه به نظر می رسد این ادعاها هیچ پایه و اساسی ندارد.

ذیبخش در این باره اظهار کرد: بر اساس درخواست خلبان و به دلیل نقص فنی، این هواپیما در روزهای ابتدایی اسفند ماه درخواست فرود اضطراری در فرودگاه مهر آباد را داشت و همچنان تعمیرات این هواپیما در فرودگاه مهرآباد ادامه دارد.

تیم فنی ارمنستان در حال تعمیر هواپیما ست

وی اضافه نمود: در حال حاضر این هواپیما توسط تیم فنی شرکت هواپیمایی ارمنستان در حال تعمیر و برطرف نقص فنی است و به محض حل شدن مشکل به کشور خود باز خواهد گشت.

به گزارش ایسنا، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: ایران برای برطرف نقص فنی این هواپیمای بوئینگ 737 ارمنستان اجازه فرود در مهرآباد را داد.

وی گفت: به نظر می رسد تا هفته آینده هواپیمای بوئینگ 737 ارمنستان به مقصد این کشور پرواز کند، اما معین نیست شیطنت بعضی رسانه های خارجی مانند رسانه های ارمنستان در این زمینه به چه دلیل است.

منبع: بیت ران
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1359

به "هواپیمای بوئینگ 737 ارمنستان کجاست؟ ، سازمان هواپیمایی ایران پاسخ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمای بوئینگ 737 ارمنستان کجاست؟ ، سازمان هواپیمایی ایران پاسخ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید