هتل موون پیک استانبول؛ هتل لوکس و پنج ستاره شهر ، اقامت در کنار چشم اندازهای بی نظیر

به گزارش مجله نیلوفری، هتل موون پیک استانبول که با نام های هتل مرکور استانبول یا هتل پلازا استانبول هم شناخته می شود، از هتل های لوکس و پنج ستاره شهر استانبول است که با چشم اندازهای معرکه از پل بسفر و بافت شهری اطرافش چشم و قلب مهمانان استانبول را تسخیر کرده است.

هتل موون پیک استانبول؛ هتل لوکس و پنج ستاره شهر ، اقامت در کنار چشم اندازهای بی نظیر

از زیبایی های دیگر این هتل، رستوان بامش است که سهم زیادی در محبوبیت هتل داشته و دارد. تقریبا هیچ گردشگری بدون دیدن نورپردازی های شبانه پل بسفر استانبول را ترک نمی کند، پس چه بهتر که این لذت در طول اقامتتان، هر روز و شب همراه شما باشد و تصویری محو نشدنی را ضمیمه بلیط هواپیما استانبول تان کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل موون پیک استانبول

در طول این 3 دهه ای که از شروع فعالیت هتل موونپیک می گذرد، کیفیت خدمات ارائه شده و امکانات متنوع هتل، همواره مهمانان را برای رزرو دوباره و چندباره آن ترغیب کرده است. قرار دریافت در محله ای مثل بشیکتاش که نایت لایف ها و مراکز خریدش از بسیاری از مراکز خرید استانبول معروف تر است، از دیگر مزیت های هتل به حساب می آید. البته برای گشت و گذار در شهر و دسترسی به فرودگاه سرویس شاتل و خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می شود. ضمن اینکه اینترنت رایگان در همه بخش های هتل قابل دسترسی است و استفاده از پارکینگ هتل مونپیک برای همه مهمانان رایگان است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

واحدهای هتل Movenpick Bosphorus Istanbul از آن جهت که دیوارهایشان عایق صداست، خلوت و آرامش لازم را برایتان فراهم می کنند. این هتل که آسمان خراشی 21 طبقه است با ارائه طیف مختلفی از واحدها که مجموعشان به 242 اتاق و سوئیت می رسد، دست شما را در انتخاب باز می گذارد. برخی از این واحدها به بسفر و برخی به شهر دید دارند و به طبع چشم انداز طبقات بالاتر زیباتر هستند. معماری واحدها و دکوراسیون آن ها کاملا لوکس بوده و متریال های باکیفیتی در آن ها به کار رفته است. بالکن، چای ساز، مینی بار، بخش نشیمن و حمام اختصاصی از امکاناتی هستند که در اتاق ها گنجانده شده اند.

امکانات رستوران

و اما رستوران بام هتل مرکور استانبول د پلازا بسفروس (نام دیگر هتل)، رستورانی رویایی است چون در حین خوردن غذا نمی توان چشم از پل بسفر برداشت. این رستوران طیف متنوعی از غذاهای بین المللی را سرو می کند و با انواع پیش غذاها و دسرهای خانگی از مهمانان پذیرایی می کند. به غیر از رستوران، هتل دارای 2 بار و یک کافه است. این کافه انواع اسپشالیته های بین المللی را برای تمامی وعده ها سرو می کند. ضمناً در مجاورت هتل چندین رستوران واقع شده و حتی مهمانان می توانند در صورت تمایل و با استفاده از خدمات روم سرویس، غذای سفارشی خود را در اتاقشان میل کنند.

امکانات و خدمات دیگر هتل

با امکانات کامل و بی نقصی که هتل موون پیک استانبول برای بیزینس کاران ارائه می دهند، کسانی که به خاطر اهداف کاری بلیط هواپیما خارجی خریده اند، در طول اقامتشان هیچ کم و کسری نخواهند داشت.

اتاق های جلسه متعدد، مرکز بیزینس، اتاق های کنفرانس و کافی نت از جمله این امکانات هستند که کاملا مجهزند. ضمناً مهمانان می توانند اوقات فراغت خود را در استخرهای هتل که در تمام ماه های سال باز هستند، سپری کنند یا از خدمات ماساژ، زیبایی و آرایشی، پدیکور و مانیکور بهره مند شوند. هتل موون پیک استانبول دارای سونا، استخر، اسپا و حمام ترکی نیز است و با بهره مندی از مربی شخصی می توان به تمرین های بدنسازی و ایروبیک در باشگاه آن پرداخت.

فاصله هتل موون پیک استانبول تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا مرکز خرید زورلو: 0.6 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید متروسیتی: 1.5 کیلومتر

فاصله تا کاخ دلمه باغچه: 2.8 کیلومتر

فاصله تا میدان تقسیم: 3.6 کیلومتر

فاصله تا خیابان استقلال: 3.8 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1427

به "هتل موون پیک استانبول؛ هتل لوکس و پنج ستاره شهر ، اقامت در کنار چشم اندازهای بی نظیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل موون پیک استانبول؛ هتل لوکس و پنج ستاره شهر ، اقامت در کنار چشم اندازهای بی نظیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید