موضع من نسبت به مشاوران مرد تغییر نکرده است!

به گزارش مجله نیلوفری، شهناز کمک در مصاحبه با خبرنگاران، پس از قبول راهنمایی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: زمان زیادی را از دست داده ایم. تیم ملی مدت زیادی بدون سرمربی بود و اردوهای منظمی برگزار نشد. از دست رفتن این تایم باعث شد تا با کمبود وقت روبرو شویم. سعی بر این است تا در مدت باقیمانده بهترین نتیجه را رقم بزنیم. همه باید دست به دست هم دهیم تا راستا موفقیت را فراهم کنیم چرا که اشخاص مهم نیستند و در این راستا همه باید باهم باشیم.

موضع من نسبت به مشاوران مرد تغییر نکرده است!

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اضافه نمود: ایجاد این اتحاد مهمترین وظیفه من است که این هدف را به کادرفنی و بازیکنانم بدهم. هدفم عبور از آسیا است، می دانم راه سخت و ناهمواری در این جهت سخت داریم و از اساتید مرد کمک خواهیم کرد.

وی تاکید نمود: در حال حاضر درگیر مسابقات لیگ هستیم، لیگی که خوشبختانه باید بگویم 2 سال است که فوتسال بازی می کنیم. در گذشته فقط اسم لیگ را یدک می کشید و هیچ بار کمی و کیفی نداشت. 2 سال است که حدود 7 تیم مدعی با توجه به پخش شدن ملی پوشان در لیگ حضور دارند و باعث ایجاد شور و هیجان در لیگ شده است. پیش از آن هیچ هیجان و پیشرفتی در لیگ وجود نداشت. 2 سال است که از لیگ لذت می برم و احساس پویایی در لیگ داریم.

کمک ادامه داد: از این هفته مسابقات لیگ را پیگیری خواهم کرد. قبلا نیز پیگیر بوده ام و اطلاعات و آگاهی کامل از شرایط تیم ها، بازیکنان و جدول دارم. در فصل جاری نیز چند بازی را زیر نظر داشته ام و حتما بازی سایپا و رهیاب نیز به سالن خواهم رفت و تا جایی که بتوانم تمام هفته این کار را خواهم کرد.

سرمربی تیم ملی درباره زمان آغاز اردوها گفت: هنوز معین نیست چرا که در حال تدوین و برنامه ریزی هستم. تا اسفند ماه نمی توانیم اردوهای طولانی مدت و زیاد برگزار کنیم چون تیم ها درگیر مسابقات لیگ هستند. تا اسفند ماه هدف برگزاری اردوهای کوتاه مدت برای هماهنگی و کارهای تاکتیکی است. ان شالله کار اصلی را از فروردین ماه استارت خواهیم زد و 3 ماه مفید در اختیار داریم تا به بهترین شکل ممکن از آن برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی و اردو استفاده خواهیم کرد تا تیم برای تیرماه و مسابقات قهرمانی آسیا مهیا گردد.

شهناز کمک در پاسخ به این سوال که به کمک از اساتید مرد اشاره کردید مسئله ای با مشاوره مردان ندارید؟ گفت: در هیچ مصاحبه ای نگفته ام که به تنهایی کار خواهم کرد و از مردان کمک نخواهم گرفت. از مشاورانی استفاده خواهم کرد که آنها را قبول دارم و جز کاربلدان هستند. در لیگ نیز تیم ها مشاوران مرد دارند و مربیان جوان از مشاوره و تجربیات آنها استفاده می نمایند. موضعم را تغییر نداده ام و هرجا که لازم باشد استفاده خواهم کرد.

وی در ادامه گفت: آن چیزی که در رسانه مطرح کردم این بود سرمربی تیم ملی باید خانم باشد. سر حرفم هستم و در راس کار باید خانم حضور داشته باشد. در حال حاضر نیز همه باید در کنار هم باشیم.

کمک درباره ادامه همکاری با علی رعدی در کادرفنی نیز گفت: در حال آنالیز کادر جدید و همکارانم هستم و به فدراسیون ارائه خواهم داد.

سرمربی تیم ملی درباره پاداش پرداخته نشده تیم ملی نیز گفت: قبل از قبول راهنمایی تیم ملی هم پیگیر مطالبه ملی پوشان بودم در حال حاضر نیز مسئولیتم سنگین تر شده و نسبت به این موضوع بی تفاوت نیستم.

کمک در خاتمه گفت: به آرامش احتیاج داریم. تکرار قهرمانی از خود قهرمانی سخت تر است و این مسئولیتم را سنگین تر نموده است. از فدراسیون فوتبال به دلیل اعتماد و اعتقادشان به من تشکر می کنم. برای تکرار قهرمانی در آسیا کوشش خواهیم کرد چون بازیکنان این توانایی را دارند و از این حق دفاع خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 372

به "موضع من نسبت به مشاوران مرد تغییر نکرده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضع من نسبت به مشاوران مرد تغییر نکرده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید