منچستریونایتد تحت نظر رانگنیک؛ تیمی با خلق موقعیت زیاد، اما آمار پایین گلزنی

به گزارش مجله نیلوفری، خبرگزاری خبرنگاران- منچستریونایتد در هفته 25 لیگ برتر انگلیس میزبان ساوتهمپتون است.

منچستریونایتد تحت نظر رانگنیک؛ تیمی با خلق موقعیت زیاد، اما آمار پایین گلزنی

به گزارش خبرنگاران، منچستریونایتد و ساوتهمپتون در چارچوب بازی های هفته 25 فصل 22-2021 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می فرایند. منچستریونایتد به وضوح روز به روز در زمینه خلق موقعیت و کنترل بازی بهتر می گردد اما این تیم آن طور که باید و شاید گلزنی نمی کند و همین موضوع باعث شده نقدها زیادی از خط حمله منچستریونایتد گردد. آن ها در دو بازی اخیر خود ابتدا مقابل میدلزبرو در اف ای کاپ در ضربات پنالتی حذف شدند و سپس مقابل برنلی در لیگ برتر به تساوی رضایت دادند. منچستریونایتد در هر دو بازی در نیمه دوم و در حالی که از نظر آماری رجحان کامل داشت، گل خورد. منچستریونایتد در پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست داشته و فقط در دو بازی توانسته بیش از یک گل به ثمر برساند.

ساوتهمپتون در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته و توانسته است از منچسترسیتی و تاتنهام امتیاز بگیرد. این تیم در پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست داشته است. یکی از پیروزی های ساوتهمپتون مقابل تاتنهام و در خارج از خانه بوده است. دو تساوی این تیم نیز در دو بازی خانگی مقابل تاتنهام و منچسترسیتی رقم خورد. ساوتهمپتون فرایند 12 پیروزی متوالی منچسترسیتی را با تساوی بر هم زد و اصلاً تیمی نیست که بتوان آن را دست کم گرفت. ساوتهمپتون به خوبی بلد است از تیم های منچستری تساوی بگیرد. هر دو تقابل این تیم با منچسترسیتی و بازی رفت این تیم مقابل منچستریونایتد در لیگ برتر این فصل مساوی شده است.

ساوتهمپتون در هفت بازی خارج از خانه اخیر خود در لیگ برتر، در هر بازی حداقل 2 گل خورده است. منچستریونایتد در 12 تقابل اخیر خود با ساوتهمپتون، شکست نخورده است. منچستریونایتد در 5 بازی از 6 تقابل خانگی اخیر خود با ساوتهمپتون، در هر بازی حداقل 2 گل زده است. منچستریونایتد در ده بازی از 11 بازی اخیر خود در لیگ برتر، شکست نخورده است. ساوتهمپتون در 14 بازی اخیر خود پیروز به ثبت کلین شیت نشده است. ساوتهمپتون در هفت تقابل اخیر خود با منچستریونایتد کلین شیت ننموده است.

رالف رانگنیک معتقد است بازی مقابل ساوتهمپتون سخت خواهد بود و منچستریونایتد باید بدون قید و شرط در این بازی پیروز گردد. رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری پیش از بازی با ساوتهمپتون حاضر شد و در خصوص این ملاقات، شرایط رونالدو و هری مگوایر صحبت کرد. به گزارش طرفداری، رالف رانگنیک در این کنفرانس خبری در خصوص کریستیانو رونالدو گفت:

کریستیانو رونالدو باید گل های بیشتری بزند، این معین است. فکر می کنم ما به مقدار کافی موقعیت خلق می کنیم و فرصت های کافی را در چند بازی اخیر داشته ایم اما به مقدار کافی گل نزدیم. اما این فقط در خصوص رونالدو صدق نمی کند بلکه این مسئله مربوط به کل بازیکنان، به خصوص بازیکنان هجومی تیم است. به مقدار کافی گل نمی زنیم. اگر در فکر داشته باشید که ما چند موقعیت خلق می کنیم، این مسئله چیزی است که باید در هفته های اینده آن را بهبود دهیم. مقابل برنلی در 70 دقیقه از نود دقیقه بازی، همه چیز بسیار بسیار بسیار به برنامه بازی ای که قبل از آغاز بازی در خصوصش صحبت نموده بودیم، نزدیک بود. اکنون در پی پاداش دادن به خود و بعلاوه کسب نتایجی که باید لایق آن باشیم، هستیم.

بازی مقابل ساوتهمپتون؟ کاملاً مطلعیم که بازی سختی خواهد بود. معیناً بازی آن ها مقابل تاتنهام را در این هفته نگاه کردم و آن ها کاملاً شایسته پیروزی بودند. آن ها از نظر تاکتیکی در سطح بسیار بالایی بازی کردند و این چالشی برای ما خواهد بود اما مطمئنم که از پس این چالش بر خواهیم آمد. ما امروز برای بازی فردا آماده خواهیم شد و باید در این ملاقات پیروز شویم، این بدون قید و شرط است. در هر دو بازی مقابل میدلزبرو و برنلی، در نیمه اول عالی بودیم اما احتیاج داریم مقابل ساوتهمپتون و برایتون در کل بازی عملکرد سطح بالایی داشته باشیم.

رالف هازن هوتل؟ او را شش یا هفت سال است که می شناسم، در این سال ها پیشرفت نموده و این معین است. شما به خوبی می توانید ببینید که در ساوتهمپتون چه کاری انجام داده، او بعلاوه در لایپزیش نیز کارش فوق العاده بود. دوم شدن در اولین سال حضور در بوندسلیگا و ششم شدن در دومین سال حضور. چیزی که او در ساوتهمپتون به آن رسیده، فوق العاده است.

هری مگوایر؟ فکر می کنم او یک بازی فوق العاده مقابل وست هم انجام داد. در بازی مقابل برنلی می توانستیم در لحظات انتقال بازی بهتر دفاع کنیم اما بقیه دفاع ما واقعاً خوب نبود. نباید اجازه می دادیم آن ها ضد حمله بزنند. هری مصدوم شد، برگشت، بازی خیلی خوبی مقابل وست هم انجام داد و مطمئنم که فردا نیز می تواند چنین عملکردی داشته باشد.

علت افت عملکرد تیم در نیمه دوم؟ نحوه بازی ما در نیمه اول یا هفتاد دقیقه ابتدایی بازی مقابل برنلی، بسیار بسیار به برنامه بازی ما نزدیک بود. فقط مانده است که بتوانیم نتایجی که لایقشان هستیم را کسب کنیم. فکر می کنم بازیکنان فهمیده اند که پیشرفت خوبی در هفته های اخیر داشته ایم. درک می نمایند که ما بازی را کنترل می کنیم اما سپس دوباره، اگر گلی دریافت کنیم باید به برنامه بازی مان بچسبیم. نه این که ناگهان فرم یا ساختار بازی مان را از دست دهیم. این مضرترین بخش آن بود. ما فقط به آن برنامه بازی خود پایبند نبودیم. ناگهان، جایگیری های درست و هماهنگی در زمین نداشتیم. دو بازیکن هشت ما خیلی در کناره ها بودند. در این مورد دیروز و روز قبل که بازی برنلی را بررسی می کردیم، صحبت کردیم.

امیدوارم وقتی به این تعداد موقعیت داریم، بیش از یک گل بزنیم. با این حال باید بدانیم و مطلع باشیم که چرا تا این حد بر بازی مسلط بودیم. باید به این موضوع بچسبیم و همین فرایند را ادامه دهیم. نباید ناگهان ساختار و فرم خود را از دست دهیم. این اتفاق در 15 یا 20 دقیقه اواخر بازی مقابل برنلی رخ داد. در خاتمه بازی اوضاع بهتر شد و کمی بازی را کنترل کردیم اما در آن 15 دقیقه، فرم خود را از دست دادیم.

اهمیت ضربات آغاز مجدد؟ قطعاً این ضربات بسیار مهم هستند. ما گل های زیادی از روی ضربات آغاز مجدد در ده هفته اخیر نخورده ایم. فکر می کنم مقابل برنلی از روی یکی از همین ضربات به گل رسیدیم. در حال کار بر روی آن هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1899

به "منچستریونایتد تحت نظر رانگنیک؛ تیمی با خلق موقعیت زیاد، اما آمار پایین گلزنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد تحت نظر رانگنیک؛ تیمی با خلق موقعیت زیاد، اما آمار پایین گلزنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید