معرفی بهترین هتل های ارومیه

به گزارش مجله نیلوفری، اگر در مورد محل اقامت خود در شهر ارومیه نگرانید این متن را مطالعه کنید؛ ما قصد داریم بهترین هتل های ارومیه را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین هتل های ارومیه

اگر دوست دارید به یکی از تاریخی ترین شهرهای ایران در این قسمت بروید ارومیه را انتخاب کنید. این شهر در استان آذربایجان غربی قرار گرفته است و زیبایی های خاص و منحصر به فرد، مردمانی با فرهنگی غنی، غذاهایی با طعم عالی و دلچسب و بناهای تاریخی را می توان در آن شاهد بود.

اگر تا به حال به شمال غرب کشور عزیزمان ایران سفر نکرده اید، توصیه می کنیم حتما به یکی از سه استانی که در شمال غربی ترین نقطه ایران قرار گرفته اند سفر کرده و یک خاطره شیرین و به یادماندنی را با رفتن به این خطه در گوشه فکرتان ثبت کنید.

برای خرید آنلاین ارزان ترین بلیط هواپیما داخلی و خارجی خبرنگاران روی تصویر زیر کلیک کنید:

هتل دنیز

هتل دنیز یکی از بهترین هتل های ارومیه، 5 ستاره است و با جاده سلماس به ارومیه حدود 40 کیلمتر فاصله دارد. هتل دنیز در سال 1384 افتتاح شده و از آن به بعد نیز کار خود را به بهترین شکل ممکن ادامه داده است.

این هتل را به نام هتل باری نیز می شناسند و به علت قرار داشتن در کنار ساحل دریاچه ارومیه منظره ای بسیار زیبا از این دریاچه در اختیار افرادی که در این هتل اقامت کرده اند پدید آمده است. در زبان ترکی به دریاچه، دنیز گفته می شود و به همین دلیل نیز این هتل را دنیز نامگذاری کرده اند.

کلیه امکاناتی که در این هتل مشاهده می کنید مطابق با استانداردهای روز دنیاست و فضا و موقعیتی بسیار عالی و مساعد برای پذیرایی از مهمانان در دنیز فراهم شده است.

از جمله امکانات این هتل می توان به ویلاها، سوئیت های مستقل، سالن هایی برای برگزاری مراسم و کنسرت، استخر آب و غیره اشاره کرد. اگر دوست دارید بیلیارد بازی کنید برای شما هیچ محدودیت و منعی وجود ندارد؛ یک سالن مخصوص این ورزش در هتل باری ساخته شده و به شما امکان داده تا به ورزش مورد علاقه خود برسید.

با وجود رستورانی که قادر است انواع غذاهای ایرانی و ترکی را با بهترین کیفیت و خاص ترین مزه طبخ کند و در اختیار مسافرین قرار دهد گرسنگی در این هتل برای شما معنا و مفهومی نخواهد داشت.

این هتل 53 اتاق دارد و تمامی اتاق ها نیز به امکانات رفاهی مجهز شده اند. این هتل در ارومیه، جاده قدیم ارومیه به سلماس قرار گرفته است. تمام مشکلاتی که در زندگی با آن درگیر هستید را در شهرتان جا گذاشته و در هتل باری حسابی خوش بگذرانید.

هتل آنا | بهترین هتل های ارومیه

یکی دیگر از بهترین هتل های ارومیه، هتل آنا است. این هتل یکی از هتل های بین المللی این شهر بوده و از نظر کیفیت خدمات ارائه شده جزء بهترین هتل های ارومیه به شمار می رود. آنا در سال 1394 افتتاح شده و در طراحی آن به خوبی می توان سبک معماری مدرن را مشاهده کرد. انواع و اقسام خدمات در حوزه اقامت، تشریفات و ورزش در این هتل برای مسافرین فراهم شده است تا روزهایی که در آن اقامت دارند جزء بهترین ساعات عمرشان به شمار رود.

هتل آنا 196 اتاق و سوئیت مجلل و لاکچری دارد و در کنار آن نیز فضاهایی مناسب برای برگزاری جلسات، تالارهای چند منظوره نیز در نظر گرفته شده است و افراد بر اساس نیازی که دارند از آنها استفاده می کنند. علاوه بر اینها امکانات ورزشی که در هتل آنا در نظر گرفته شده است نیز در خور توجه می باشد.

استخر و سونای سرپوشیده شرایط خوبی را برای کسانی که عاشق ورزش های آبی و شنا هستند فراهم کرده است. سالن بدنسازی، ماساژ و حمام ترکی را نیز به خدمات بسیار عالی و فوق العاده این هتل اضافه کنید.

از دیگر نقاط قوت این هتل می توان به قرار گیری آن در خارج از شهر ارومیه اشاره کرد. این موقعیت مکانی برای آن گروه از مسافرین که دوست دارند در تمام مدت اقامت خود در این شهر در محلی ساکت و آرام استراحت کنند بسیار مناسب و ایده آل به نظر می رسد. این هتل با فرودگاه ارومیه حدود 20 کیلومتر فاصله دارد.

هتل آنا در خیابان شهید بهشتی، خیابان جام جم قرار گرفته و با داشتن پرسنلی مجرب و حرفه ای به شما قول یک اقامت به یادماندنی و خاطره انگیز را خواهد داد.

هتل آریا

از دیگر بهترین هتل های ارومیه می توان به هتل آریا اشاره کرد. هتل آریا 4 ستاره است و در سال 1390 فعالیت خود را شروع کرده است. این هتل در 11 طبقه ساخته شده و با داشتن 63 اتاق قصد دارد بازدید شما از شهر ارومیه را به یکی از فراموش نشدنی سفرهایتان تبدیل کنید.

از جمله امکانات این هتل می توان به استخر، وای فای و پارکینگ اشاره کرد. اگر می خواهید چوب مخصوص ورزش بیلیارد را به دست گرفته و ساعاتی مفرح و شاد را در کنار دوستان خود داشته باشید به سالن بیلیارد این هتل مراجعه کنید.

امکان انجام آب تنی نیز در هتل آریا برای شما فراهم شده است. علاقه مندان به شنا اجاره دارند با رفتن به استخر، تنی به آب زده و خستگی مسیری که در طول روز طی کرده اند را از خود به دور کنند.

در تمامی اتاق های این هتل می توان بهترین خدمات را مشاهده کرد. از جمله این خدمات می توانیم به یخچال، جای ساز، سیستم تهویه هوا، تلویزیون و غیره اشاره کنیم.

نکته مثبت دیگری که می توان در مورد هتل آریا عنوان کرد نزدیک بودن آن به بازار ارومیه، کلیسای حضرت مریم و مسجد جامع ارومیه اشاره کرد. اگر به بازدید از مکان های باستانی و قدیمی علاقه داشته باشید اقامت در هتل آریا برایتان بسیار مجذوب کننده ظاهر می شود و می توانید به مکان هایی که به آن اشاره کردیم به راحتی دسترسی داشته باشید.

هتل آریا در شهر ارومیه، اواسط خیابان طالقانی قرار گرفته است.

هتل پارک | بهترین هتل های ارومیه

هتل پارک را نیز می توان یکی از بهترین هتل های ارومیه نامید. این هتل قدیمی بوده و در مرکز شهر قرار گرفته است. جالب است بدانید که این هتل در سال 1340 افتتاح شده و تا به امروز نیز توانسته خدمات شایسته و مناسبی را در اختیار مسافرین و گردشگران قرار دهد.

هتل پارک در مساحتی حدود 2500 مترمربع ساخته شده و 7 طبقه دارد. با اینکه این هتل قدیمی است اما شرایط و موقعیتی که برای اقامت مسافرین فراهم کرده است در خور توجه بوده و توانسته رضایت مسافرین را به دست آورد.

هتل پارک 78 اتاق و سوئیت دارد و به امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، حمام اختصاصی و تهویه مطبوع مجهز شده است. علاقه مندان به تاریخ نیز از رفتن به این هتل استقبال می کنند؛ زیرا در هتل پارک یک موزه اختصاصی ساخته شده است. فضایی که پرسنل و کارکنان این هتل به وجود آورده اند فضایی بسیار صمیمی و دلنشین به نظر می رسد.

برای خوردن یک غذای با کیفیت و خوش طعم و یا برای میل کردن نوشیدنی های خنک و گرم نیازی نیست به خارج از هتل مراجعه کنید. در هتل پارک، رستوران و کافه ای در نظر وجود دارد تا مسافرین بتوانند به راحتی آنچه که میل دارند را سفارش دهند.

دسترسی به بازار سنتی ارومیه و بقیه آثار دیدنی این هتل از جمله امتیازات مثبتی است که می توان در مورد هتل پارک اشاره داشت. هتل پارک در شهر ارومیه، خیابان امام، رو به روی بازار قرار گرفته است. توجه داشته باشید که این هتل در محدود طرح ترافیک شهر واقع است.

هتل ساحل

یکی از قدیمی ترین هتل های ارومیه هتل ساحل است. این هتل در سال 1375 افتتاح شده و در سال 1385 نیز تحت عملیات نوسازی قرار گرفت و امکانات رفاهی که در آن وجود داشت افزایش پیدا کرد. این هتل در یک منطقه سرسبز و زیبا، مقابل پارک و نزدیکی رودخانه ارومیه واقع شده است و به همین دلیل فضایی بسیار آرام و ساکت برای اقامت مسافرین فراهم کرده است.

برخی ممکن است تصور کنند که دسترسی به مراکز خرید و مرکز شهر از این هتل کار سختی خواهد بود. در جواب به این گروه باید بگوییم که این هتل در نزدیکی بازار سنتی ارومیه قرار گرفته و به همین دلیل برای خرید مایحتاج و سوغاتی هایتان می توانید به این بازار سنتی مراجعه کرده و اقلامی بسیار زیبا خریداری نمایید.

اگر به هر علتی دوست داشتید به خارج از هتل بروید می توانید به پارک جنگلی که در نزدیکی هتل ساحل قرار گرفته است مراجعه کرده و با قدم زدن در این پارک لذت سفر خود را به این شهر به کمال برسانید.

این هتل از جمله هتل های 4 ستاره شهر ارومیه است و 66 اتاق و سوئیت دارد. در کلیه اتاق های این هتل می توانید امکاناتی نظر تهویه مطبوع، یخچال، حمام اختصاصی و تلویزیون مشاهده کنید.

سالن های ورزشی، استخر و رستورانی که قادر است انواع غذاها را با بهترین کیفیت در اختیار مسافرین قرار دهد از دیگر امکاناتی است که هتل ساحل برای رفاه و رضایت خاطر مسافرین و گردشگرها فراهم کرده است.

این هتل، بلوار والفجر 2 قرار گرفته است و با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات قادر است مقدمات یک سفر خاطره انگیز را برای شما فراهم کند.

هتل گردشگری | بهترین هتل های ارومیه

هتل گردشگری از دیگر هتل های ارومیه است که قصد داریم در این قسمت اطلاعاتی را در مورد در اختیار شما قرار دهیم. این هتل یکی از هتل های 4 ستاره ارومیه است و با توجه به خدمات و امکاناتی که در اختیار مسافرین خود قرار می دهد توانسته بسیار پیروز ظاهر شود.

این هتل در فاصله بسیار کمی با کلیسای کوه سیر، پارک جنگلی و کلیسای ننه مریم قرار گرفته و از این نظر موقعیت مکانی خوبی دارد. در ضمنً هر زمان که حوصله تان سر رفت می توانید به رودخانه ارومیه که در نزدیکی این هتل واقع شده است رفته و ساعاتی که در این شهر حضور دارید را به بهترین شکل ممکن شپری کنید.

پیاده روی در پارکی که در نزدیکی این هتل واقع شده است نیز موقعیت و فرصت خوبی برایتان فراهم می کند تا سفری به یادماندنی و خاطره انگیز در کنار دوستان و اعضای خانواده تان برای خود خلق کنید. این پارک، پارک شهر چایی نام دارد و فضای بسیار زیبا و مفرحی برای مسافرین و گردشگران ایجاد کرده است.

هتل گردشگری 74 اتاق دارد و تمامی اتاق ها نیز به خدمات رفاهی مجهز شده اند و از این نظر نیز اقامت در این هتل می تواند برایتان بسیار خاطره انگیز و فراموش نشدنی باشد. امکاناتی مانند کافه، رستوران، سالن ورزشی و پارکینگ نیز در این هتل در اختیار مسافرین قرار داده شده است.

تمامی پرسنل و مدیریت این هتل سعی می کنند تا شرایط و موقعیت یک اقامت بسیار آرام و تکرار نشدنی را برای اقامت کنندگان فراهم کنند. این هتل در ارومیه، خیابان کاشانی، مقابل بانک ملت قرار گرفته است.

هتل مروارید

یکی دیگر از هتل های ارومیه هتل سه ستاره مروارید است. این هتل در سال 1376 ساخته شده و در سال 1387 تحت عملیات بازسازی قرار گرفت. موقعیتی که این هتل دارد برای بسیاری از مسافرین مجذوب کننده و فراموش نشدنی ظاهر شده است. هتل مروارید در کنار رودخانه اصلی ارومیه یا رودخانه شهر چایی قرار گرفته و منظرهی بسیار زیبا برای افرادی که در اتاق های این هتل اقامت کرده اند فراهم کرده است.

هتل مروارید 35 اتاق دارد و تمامی اتاق ها نیز به امکانات رفاهی مجهز شده اند و از این نظر مسافرین می توانند روزها و ساعاتی فراموش نشدنی را در این هتل تجربه کنند. علاوه بر تمام این موارد دسترسی به مهم ترین و دیدنی ترین جاهای شهر ارومیه از جمله مزیت ها و امتیازاتی که اقامت در این هتل می تواند برای مسافرین به همراه داشته باشد.

با رفتن به کنار رودخانه و قدم زدن می توانید سفر خود به این شهر را از آنچه که هست به یادماندنی تر کنید. هوای خنک این منطقه برای بسیاری از گردشگران و مسافرین دلچسب و دوست داشتنی به نظر می رسد.

این هتل در خیابان پاسداران، رو به روی پارک ساحلی جنب خانه جوان قرار گرفته است.

هتل کارا

از دیگر هتل های ارومیه هتل کارا است. این هتل نیز یک هتل 3 ستاره است و مساحت زیربنای آن به 2600 مترمربع می رسد. هتل کارا در 10 طبقه و با 28 اتاق ساخته شده و از جمله بهترین هتل های موجود در این شهر به شمار می رود.

در تمامی اتاق ها می توانید کامل ترین خدمات و امکانات رفاهی را در اختیار داشته باشید. پرسنل مجرب و کار کرده هتل کارا فضایی صمیمانه و دوست داشتنی در سراسر این هتل به وجود آورده اند. امکان ندارد شما به عنوان یک گردشگر در این هتل اقامت کرده و خاطرات و روزهایی که در آن به سر برده اید را از فکر خود پاک کنید.

هتل کارا در نزدیکی پارک جنگلی قرار گرفته است و به همین دلیل می توانید در زمان هایی که هیچ برنامه برای انجام دادن ندارید به این پارک رفته و با قدم زدن در آن، به سفر خود رنگ و بویی متفاوت ببخشید.

این هتل در شیخ تپه، خیابان جنگلی، رو به روی آپارتمان های نگین قرار گرفته است و با داشتن فضا و جوی بسیار دلنشین و آرام آماده است تا بهترین پذیرایی را از مهمانان خود به عمل آورد.

هتل بهار ارومیه

از دیگر هتل های ارومیه هتل بهار ارومیه است. این هتل نیز یک هتل 2 ستاره بوده و خدمات و امکانات قابل قبولی را در اختیار مهمانان خود قرار داده است. این هتل در 5 طبقه ساخته شده و 10 سوییت دارد. هتل بهار در مرکز شهر ارومیه واقع شده و به همین دلیل دسترسی به تمام مراکز مهم و مراکزی که به عنوان آثار گردشگری مطرح هستند بسیار راحت و بی دردسر خواهد بود.

اغلب مکان های تاریخی و تفریحی در کمترین فاصله نسبت به این هتل قرار گرفته اند و این یکی از بارزترین و مهم ترین مزیت های اقامت در هتل بهار به شمار می رود.

در تمامی اتاق های این هتل امکانات رفاهی به خوبی آماده شده و تمامی اتاق ها بسیار تمیز و به بهترین شکل ممکن دیزاین شده اند. کافی شاپ، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال و اینترنت پرسرعت از جمله مهم ترین امکاناتی است که در این هتل برای رضایت مسافرین در حال ارائه شدن است.

قیمت هایی که برای اجاره هر اتاق و سوییت از شما دریافت می شود بسیار معقول و منطقی است و هزینه اقامت در این شهر را به شدت کاهش خواهد داد.

این هتل در خیابان کاشانی، سه راه کاشانی، خیابان طاووسی، بن بست اول، سمت چپ قرار گرفته است.

هتل ماه کیمیا

یکی دیگر از بهترین هتل های ارومیه هتل ماه کیمیا است. این هتل 2 ستاره است و امکانات مناسب و قابل قبولی برای رفاه حال مسافرین فراهم کرده است. هتل ماه کمیا در سال 1350 ساخته شده و یکی از قدیمی ترین هتل های شهر ارومیه به شمار می رود. البته هتل ماه کیمیا در سال 1395 مورد عملیات بازسازی قرار گرفت و 20 اتاق به این مجموعه اضافه شد و در کنار آن نیز یک رستوران هم افتتاح شد.

نکته ای که باید در مورد این هتل بدانید آن است که هتل ماه کیمیا آسانسور ندارد و اگر شما و یا یکی از اعضای خانواده تان از نظر بالا رفتن از پله ها مشکل دارد بهتر است برای اقامت به سراغ هتل دیگری بروید.

دسترسی راحت به اغلب مراکز تجاری و تاریخی یکی از مزیت هایی است که اقامت در هتل ماه کیمیا می تواند برای شما به همراه داشته باشد. هزینه ای که برای اقامت در این هتل باید بپردازید بالا نبوده و این مورد برای افرادی که در پی کاهش هزینه های سفر خود هستند بسیار قابل توجه به نظر می رسد.

هل ماه کیمیا در ارومیه، میدان ولایت فقیه اول، خیابان طالقانی قرار گرفته است.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1998

به "معرفی بهترین هتل های ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین هتل های ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید