تور سنگاپور ارزان: معرفی هتل ایبیس سنگاپور نونا ، 3 ستاره

به گزارش مجله نیلوفری، هتل ایبیس سنگاپور نونا | Ibis سنگاپور Novena

این اقامتگاه 3 ستاره در حومه مرکز شهر سنگاپور واقع شده و یک سرویس رایگان حمل و نقل به ایستگاه مترو نونا ارائه می دهد. در این هتل یک رستوران، اتاق هایی با تجهیزات کامل، اینترنت رایگان، تلویزیون و … وجود دارد که همگی برای اقامتی رایگان آماده شده اند. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما ویژگی های خدماتی، رفاهی و تفریحی هتل ایبیس سنگاپور نونا Ibis سنگاپور Novena را معرفی نموده و فاصله این هتل را تا جاذبه های شهر بیان کنیم.

تور سنگاپور ارزان: معرفی هتل ایبیس سنگاپور نونا ، 3 ستاره

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

خدمات رفاهی هتل ایبیس سنگاپور نونا

در هتل ایبیس می توانید از خدمات بخش پذیرش برخوردار شوید؛ کارمندان میز پذیرش 24 ساعته در خدمت شما هستند و در هر ساعتی از شبانه روز می توانید به آن ها مراجعه کنید، ورود و خروج سریع در این بخش ارائه می گردد و شما امکان تبدیل ارز خواهید داشت. علاوه بر آن ها، یک انبار چمدان هم در این بخش برای مهمانانی که در هتل اقامت دارند، تعبیه شده است.

سرویس های شست و شوی هتل شامل اتوشویی و خشکشویی است که با هزینه مجزایی برای شما انجام می گردد. در نظر داشته باشید که سیگار کشیدن در تمام محوطه های هتل ممنوع می باشد و تنها در بخش تعیین شده اجازه سیگار کشیدن خواهید داشت. سرویس حمل و نقل به ایستگاه مترو نونا رایگان است، اما هزینه ترانسفر فرودگاهی را در صورت استفاده باید پرداخت کنید. دستگاه وندینگ، امکاناتی برای مهمانان کم توان، آسانسور، اتاق های خانوادگی و روزنامه رایگان از دیگر امکانات هتل هستند.

کارکنان این اقامتگاه به زبان های چینی، مالایای، کره ای، اندونزیایی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 است.

امکانات تفریحی هتل ایبیس سنگاپور نونا

از آنجایی که در این هتل، سرویس های حمل و نقل رایگان ارائه می گردد، شما به راحتی می توانید به بسیاری از جاذبه های شهر دسترسی داشته باشید و از آن ها بازدید کنید. رستوران هتل به نام اوپن (Oopen)، در طبقه همکف واقع شده و غذاهای گوناگونی از جمله غذاهای آسیایی، گریل شده و انواع پاستا را ارائه می دهد. در این رستوران می توانید انواع غذاها را با قیمت های گوناگون از جمله غذاهای به صرفه و گران، امتحان کنید.

صبحانه بوفه باز هتل از ساعت 6:30 تا 10 صبح سرو می گردد و در صورتی که هزینه آن روی اتاقتان حساب نشده باشد، برای صرف آن باید مبلغ جداگانه ای بپردازید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل ایبیس سنگاپور نونا همگی امکانات کاملی دارند تا شما مهمان عزیز، اقامتی راحت و بدون دغدغه داشته باشید. آن ها دارای کولر هستند که فضا را دلچسب خواهد نمود و سرویس خواب هایی با کیفیت برای شما قرار داده شده است. دستگاه قهوه/چای ساز در اتاق ها وجود دارد تا هر زمان که بخواهید یک نوشیدنی برای خود دم کنید. برای تفریح می توانید به تماشای تلویزیون داخل اتاق ها بپردازید که شبکه های جهانی پخش می نماید.

سشوار، اتو و میز و بعلاوه یک گاوصندوق هتلی جهت نگهداری از اشیاء ارزشمند و پول هایتان تعبیه شده است. حوله و کلیه لوازم بهداشتی مانند شامپو و صابون در سرویس بهداشتی و حمام خصوصی شما قرار داده شده است. شما دسترسی کامل به اینترنت وای فای خواهید داشت و یک تلفن نیز برای استفاده شما وجود دارد. برای خانواده ها اتاق های تودرتو با دری در وسط آن ها قابل استفاده است. در آخر می توان لوازم دیگری نظیر میز کار، کمد، روزنامه رایگان و پرده های ضخیم را جهت جلوگیری از ورود نور مزاحم نام برد.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق استاندارد کویین: این اتاق ها 18 متری هستند که یک تخت دونفره کویین در آن ها وجود دارد.
  • اتاق استاندارد تریپل: این اتاق ها متراژی 18 متری دارند و دارای سه تخت تک نفره هستند.
  • اتاق خانوادگی: مساحت این اتاق ها 18 متر مربع است که در آن ها یک تخت تک نفره و یک تخت دونفره کویین موجود است.
  • اتاق استاندارد تویین: متراژ آن ها 18 متر مربع است و برای مهمانان دو تخت تک نفره در آن ها قرار داده شده است.

فاصله هتل تا جاذبه های سنگاپور

  • فروشگاه ژونکشان: 100 متر تا هتل فاصله دارد که پیاده روی تا آنجا 4 دقیقه خواهد بود.
  • ایستگاه مترو (قطار شهری) نُوِنا: 600 متر دورتر از هتل می باشد که تاکسی می تواند طی 6 دقیقه شما را ببرد و پیاده تنها 9 دقیقه زمان می برد.
  • مرکز خرید یونایتد اسکوئر: 700 متر از شما دورتر است که پیاده 18 دقیقه ای به آن خواهید رسید و اتوبوس شما را 11 دقیقه ای می رساند.
  • میدان نونا: تا اینجا 700 متر فاصله دارید که پیاده 10 دقیقه ای می رسید. تاکسی شما را 4 دقیقه ای و با اتوبوس 10 دقیقه ای خواهید رسید.
  • نیوتن فود سنتر: 2 کیلومتر از شما دورتر است که پیاده روی تا آنجا 30 دقیقه و با تاکسی 10 دقیقه ای می رسید. به وسیله اتوبوس 19 دقیقه و با مترو 22 دقیقه طول می کشد.
  • مرکز خرید سیتی اسکوئر: 1 کیلومتر از هتل دورتر استپیاده روی تا آنجا 30 دقیقه طول خواهد کشید و می توانید به وسیله تاکسی 10 دقیقه ای به آنجا برسید. البته اتوبوس هم به این مقصد وجود دارد که تقریبا 26 دقیقه بعد شما را می رساند.
  • فروشگاه مصطفی سنتر: این فروشگاه در مسافت 2.1 کیلومتری قرار گرفته است که برای رسیدن به آن حدود 35 دقیقه پیاده روی زمان احتیاج دارید. تاکسی شما را 12 دقیقه و اتوبوس 30 دقیقه بعد می رساند.
  • مرکز خرید فار ایست پلازا: تا شما 3 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی 10 دقیقه و با اتوبوس 15 دقیقه در راه خواهید بود.
  • : تا شما 4 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی این راستا را 11 دقیقه ای می رود و اگر اتوبوس سوار شوید، 28 دقیقه بعد می رسید.
  • : 2 کیلومتر دورتر از هتل ایبیس سنگاپور نونا می باشد که تاکسی می تواند طی 15 دقیقه شما را ببرد و با اتوبوس بعد از 15 دقیقه خواهید رسید.
  • مرکز خرید پاراگون: برای رفتن به این فروشگاه باید 3.5 کیلومتر را طی کنید که با تاکسی 16 دقیقه در راه خواهید بود. اتوبوس هم 26 دقیقه ای شما را می رساند.
  • مرکز خرید رافلز سیتی: تا این مرکز خرید 5 کیلومتر فاصله دارید که با تاکسی 13 دقیقه ای و با اتوبوس 26 دقیقه ای می رسید. اگر با مترو بروید حدودا 27 دقیقه در راه خوابید بود.
  • مرکز خرید سانتک سیتی: این مرکز تجاری 3.8 کیلومتر تا هتل فاصله دارد که برای رسیدن به آن حدود 16 دقیقه باید ماشین سواری کنید. اتوبوس 30 دقیقه ای شما را می رساند.
  • اسکله های کلارک و رابرتسون: 4 کیلومتر از شما دورتر است که با اتوبوس 25 دقیقه ای و با تاکسی 12 دقیقه زمان احتیاج است.
  • : از شما 7 کیلومتر دورتر است که با تاکسی 15 دقیقه ای و با اتوبوس 38 دقیقه ای می رسید.
  • استودیو یونیورسال سنگاپور: تا این استودیو 8.4 کیلومتر فاصله دارید. تاکسی شما را 20 دقیقه ای و اتوبوس 50 دقیقه ای می رساند. می توانید از ترکیب اتوبوس و تراموا بهره ببرید که 43 دقیقه طول می کشد.
  • : 10 کیلومتر تا شما فاصله دارد. به وسیله تاکسی می توانید حدود 15 دقیقه بعد به اینجا برسید و با اتوبوس 36 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا : فاصله شما تا این فرودگاه 11.1 کیلومتر است که با تاکسی 20 دقیقه ای این راستا را طی خواهید کرد. اگر اتوبوس سوار شوید، 55 دقیقه بعد می رسید.

موقعیت هتل ایبیس سنگاپور نونا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

سنگاپور 329543، نونا، جاده ایراوادی

6 Irrawaddy Road, Novena, 329543 سنگاپور, سنگاپور

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1854

به "تور سنگاپور ارزان: معرفی هتل ایبیس سنگاپور نونا ، 3 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سنگاپور ارزان: معرفی هتل ایبیس سنگاپور نونا ، 3 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید