معرفی هتل پارک این بای رادیسون ایزمایلو مسکو

به گزارش مجله نیلوفری، هتل پارک این بای رادیسون ایزمایلو مسکو | Park Inn by Radisson Izmailovo Moscow

یکی دیگر از هتل های 4 ستاره ای که می خواهیم در پایتخت روسیه به شما معرفی کنیم، هتل پارک این بای رادیسون ایزمایلو مسکو است. این هتل از آن دسته هتل هایی است که اگر مسیرتان به روسیه افتاد ارزش دیدن و سر زدن به آن را دارد. هم از لحاظ قرارگیری در منطقه شهری دنج است و هم خود دارای طراحی و چیدمانی آرامش بخش است. این هتل با پارک ایزمایلو و پارک ملی لوزینی استروف فاصله کمی دارد. همچنین سالن تئاتر بلشوی نیز به این هتل نزدیک است. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا انواع خدمات و امکانات هتل پارک این بای رادیسون ایزمایلو مسکو را به اتفاق یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی هتل پارک این بای رادیسون ایزمایلو مسکو

خدمات رفاهی هتل پارک این بای رادیسون ایزمایلو مسکو

در این هتل 4 ستاره شما می توانید از خدمات بسیار زیادی برخوردار شوید. گویی که اصلا در خانه خودتان هستید و قرار است که در مدت اقامتتان در هتل پارک این بای رادیسون ایزمایلو مسکو کلی راحت باشید. فضای لابی و کلا محدوده عمومی این هتل بسایر مدرن و شیک است. تهویه هوای مطبوع، تنظیم دمای سالن، مبلمان راحت، کافه و رستوران، نمایشگر عمومی، آسانسور، نگهبان، اینترنت پر سرعت رایگان نه تنها در لابی هتل بلکه در تمامی مشاعات آن، روزنامه و مطبوعات روز روسی و بین المللی، سالن مخصوص استعمال دخانیات و امکاناتی از این قبیل برای مراجعین و مسافرینی که هتل پارک این بای رادیسون ایزمایلو مسکو را برای اقامت انتخاب کرده اند، موجود است. در این هتل حتی برای افراد و گروه هایی که به قصد تجارت و کسب و کار به مسکو سفر کرده اند و برای کار آمده اند در صورت نیاز و درخواستشان امکاناتی همچون سالن اجتماعات و کنفرانس و همچنین دستگاه فکس و کپی را در اختیارشان می گذارد.

نکته! به خاطر داشته باشید که در این هتل نمی توانید تا از حیوانات خانگی استفاده نمایید.

در این هتل به صورت 24 ساعته و شبانه روزی خدمات رزرویشن و پذیرش انجام می گیرد و شما لازم نیست که از این نظر نگران باشید. همچنین سرعت پذیرش و خروج مسافرین از آن بدون هدر دادن زمان صورت می پذیرد. سرویس شاتل، بوفه خوراکی، سالن تلویزیون، اتاق مخصوص افرادی که آلرژی دارند، اتاق عبادت، فروشگاه سوغاتی، حمل و باربری، اتاق خانواده، سالن ویژه و خدمات اتاق نیز برای مسافرین در دسترس است. در ضمنً اگر دارای محدودیت های جشمی هستید می توانید تا از این هتل ویلچر بگیرید. اگر به همراه فرزندانتان می خواهید تا در این اتاق اقامت کنید می توانید تا از شبکه های مخصوص بچه ها بهره ببرید.

در این هتل می توانید با کارکنان مجموعه به زبان های عربی، آذربایجانی، انگلیسی، روسی، ترکیه ای و اوکراینی ارتباط برقرار کنید.

در این هتل خدمات نظافت روزانه است اما اگر به خدمات اضافی تری نیاز دارید باید هزینه آن را جداگانه بپردازید. برای پذیرس در این هتل باید تا ساعت 14 بعد از ظهر و برای تحویل آن باید تا ساعت 12 ظهر اقدام نمایید.

امکانات تفریحی هتل پارک این بای رادیسون ایزمایلو مسکو

از جمله خدمات تفریحی که می توانید در هتل پارک این بای رادیسون ایزمایلو مسکواز آن بهره ببرید، از باغ اختصاصی هتل، تراس های عمومی و بسیار بزرگ، تورهای شادی (با هزینه اضافی)، شام های تم دار(با هزینه اضافی)، کتابخانه، کلاس فیتنس، یوگا و مرکز تناسب اندام را نام ببریم.

از امکانات غذایی این هتل باید از منوی مخصوص بچه ها، قهوه خانه، انواع شکلات ها و شیرینی ها، میوه ها، آب، منو برای افراد با رژیم غذایی خاص همچون سبزی خوارها، صبحانه در اتاق اشاره نماییم.

رستوران هتل پارک این بای رادیسون ایزمایلو مسکو

رستوران و کافه پارک: در این رستوران می توانید هم از منو بهره ببرید و هم از منو سفارش دهید.

امکانات اتاق های هتل پارک این بای رادیسون ایزمایلو مسکو

از جمله امکانات اتاق های هتل پارک این بای رادیسون ایزمایلو مسکو باید به وجود میز کار، کتری برقی، دیوارهای عایق صدا، تهویه هوا ،حمام اختصاصی، تلویزیون، تلفن، سشوار، اتو، سرویس بهداشتی، کانال های ماهواره ای اشاره نماییم.

انواع اتاق های هتل پارک این بای رادیسون ایزمایلو مسکو

اتاق های سوپریور دابل

  • مساحت: 24 متر
  • توضیحات: این اتاق های مناسب دو بزرگسال و 1 کودک هستند. در این اتاق های چای سازهای برقی و اتو هم برای مسافران علاوه بر دیگر خدمات نیز موجود است. 1 تخت بزرگ دو نفره در این اتاق ها موجود است.

اتاق های دابل

  • مساحت: 24 متر
  • توضیحات: این اتاق های مناسب دو بزرگسال و 1 کودک هستند. این اتاق ها علاوه بر دارا بودن تمامی امکانات، عایق صدا هم دارند. 2 تخت با اندازه معمولی یک نفره در این اتاق ها موجود است.

فاصله هتل پارک این بای رادیسون ایزمایلو مسکو تا جاذبه های شهر

  • بنای فتح آسمان در مسکو: این بنا حدودا 11.8 کیلومتر از شما دورتر است که با 24 دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید.
  • کلیسای جامع سنت باسیل: این کلیساحدودا 17.3 کیلومتر از شما دورتر است که با 26 دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید.
  • کاخ کرملین و میدان سرخ: این کاخ حدودا 17.8 کیلومتر از شما دورتر است که با 30 دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید.
  • هفت خواهر مسکو: این مجموعه حدودا 17.1 کیلومتر از شما دورتر است که با 26 دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید.

موقعیت هتل پارک این بای رادیسون ایزمایلو مسکو

شما می توانید موقعیت مکانی هتل پارک این بای رادیسون ایزمایلو مسکو را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

مجموعه عکس های هتل پارک این بای رادیسون ایزمایلو مسکو

آدرس هتل:

Ulitsa Nikitinskaya, 10а, Moskva, Russia, 105425

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 176

به "معرفی هتل پارک این بای رادیسون ایزمایلو مسکو" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل پارک این بای رادیسون ایزمایلو مسکو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل پارک این بای رادیسون ایزمایلو مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید