لیگ برتر فوتسال، امید گیتی پسند به تیم هم استانی برای متوقف کردن صدرنشین

به گزارش مجله نیلوفری، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان امیدوار است که هم استانی آنها یعنی هایپرشهر شاهین شهر، بتواند مس سونگون را در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال متوقف کند.

لیگ برتر فوتسال، امید گیتی پسند به تیم هم استانی برای متوقف کردن صدرنشین

به گزارش خبرنگاران، هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال، عصر امروز (چهارشنبه) برگزار می شود و در یکی از بازی ها مس سونگون به مصاف هایپرشهر شاهین شهر می رود. مدافع عنوان قهرمانی مسابقات در هر چهار دیدار خود در دور برگشت لیگ برتر به پیروزی رسیده و حالا با یک بازی و شش امتیاز بیشتر از گیتی پسند، حداقل این هفته بابت از دست ندادن صدر جدول مطمئن است.

شاگردان مهدی مصطفوی در هایپرشهر اما در سه بازی از چهار دیدار قبلی، سه شکست متحمل شدند و حالا به رتبه دهم جدول سقوط کرده اند. تیم شاهین شهری در این مسابقه تلاش می کند نتیجه خوبی برابر مس سونگون به دست بیاورد تا هم استانی آنها یعنی گیتی پسند با کاهش فاصله با صدر جدول، در هفته های آینده از مس سبقت بگیرد.

گیتی پسند اصفهان نیز میزبان ارژن شیراز خواهد بود. سرخپوشان اصفهانی که دو هفته است به میدان نرفته اند، برای اینکه فاصله امتیازی آنها با مس سونگون بیشتر نشود، به سه امتیاز این مسابقه نیاز دارند. ارژن نیز که مانند گیتی پسند در دو هفته اخیر بازی نکرده است، از لحاظ مالی شرایط خوبی ندارند. شاگردان کمالی با این وجود در سه بازی گذشته به یک پیروزی و دو تساوی دست یافته اند.

ستارگان ورامین میهمان سوهان محمدسیمای قم است. ستارگان شش امتیاز از دو بازی گذشته خود کسب کرده و در شرایط خوبی واقع شده است. سوهان هم در هفته های گذشته عملکرد پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و سه پیروزی و دو تساوی در پنج بازی گذشته این تیم رقم خورده است. این تیم با کسب 31 امتیاز، یک امتیاز بیشتر و یک بازی کمتر از گیتی پسند دارد و امیدوار است با توقف گیتی پسند برابر ارژن، جای این تیم را در رده دوم جدول بگیرد.

برنامه دیدارهای هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال که همگی امروز برگزار می شوند، به شرح زیر است:

شهروند ساری - شاهین کرمانشاه

مس سونگون - هایپرشهر شاهین شهر

گیتی پسند - ارژن شیراز

فرش آرای مشهد - حفاری اهواز

اهورا بهبهان - مقاومت البرز

سن ایچ ساوه - آذرخش بندرعباس

ستارگان ورامین - سوهان محمدسیمای قم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 493

به "لیگ برتر فوتسال، امید گیتی پسند به تیم هم استانی برای متوقف کردن صدرنشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتسال، امید گیتی پسند به تیم هم استانی برای متوقف کردن صدرنشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید