اولین اردوی آزادکاران برگزار گردید، تیم ما مسئله ای برای میزبانی ندارد

به گزارش مجله نیلوفری، هادی حبیبی در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان اینکه تیم کشتی دانشگاه آزاد به خوبی در حال تمرین و تجهیز برای حضور در رقابتهای لیگ برتر است، گفت: نخستین اردوی ما هفته گذشته به اتمام رسید که این اردوی 5 روزه با امکانات خوب در هتل و سالن ورزشی دانشگاه تهران برگزار گردید.

اولین اردوی آزادکاران برگزار گردید، تیم ما مسئله ای برای میزبانی ندارد

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی کادر فنی، بلافاصله بعد از خاتمه اردو، تمرینات منسجم آزادکاران بصورت روزانه در استادیوم شهید شیرودی شروع شده که این تمرینات تا زمان حضور در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر ادامه خواهد داشت. خوشبختانه بچه های ما به خوبی مهیای حضور در این مسابقات می شوند و امیدوارم در نخستین هفته لیگ به نتیجه مطلوب و امیدوارکننده ای دست یابیم.

سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد در مورد فعالیت این باشگاه در مهلت جابجایی لیگ برتر اضافه کرد: ما توانستیم کشتی گیران مد نظر خودمان را جذب کنیم که البته این روند هنوز ادامه دارد و ما چند کشتی گیر دیگر را نیز در نظر داریم. ضمن اینکه علیرضا رضایی هم به عنوان مدیرفنی در راس امور تیم قرار گرفته است و هاشم حبیبی هم به عنوان مشاور فنی در کنار ما خواهد بود. اکبر بهتری هم به عنوان مربی با ما قراداد دارد که البته هنوز مربیان دیگری هم در لیست جذب تیم ما هستند و طی روزهای آینده به ما خواهند پیوست.

سرپرست پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در خاتمه گفت: در هفته نخست لیگ برتر، میزبان نماینده مشهد هستیم که با توجه امکانات و سالن های متعدد دانشگاه آزاد هیچ مسئله ای برای میزبانی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگاران، رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد در دو گروه برگزار خواهد شد که تیم های بازار بزرگ ایران، نام آوران اترک خراسان شمالی، آسانسور و پله برقی بهران و پاس تهران در گروه الف قرار دارند و تیم های رعد ستارگان ساری، نیروی زمینی ارتش لرستان ، دانشگاه آزاد اسلامی و ثبت جهانی توس هم در گروه ب به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 337

به "اولین اردوی آزادکاران برگزار گردید، تیم ما مسئله ای برای میزبانی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین اردوی آزادکاران برگزار گردید، تیم ما مسئله ای برای میزبانی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید