فرصت های جدید مهاجرت به انگلستان با خروج این کشور از اتحادیه اروپا

به گزارش مجله نیلوفری، مهاجرت به یک موضوع جدا نشدنی در زندگی امروزی ما تبدیل شده است. مهاجرت یکی از تصمیم های بسیار حساس می باشد. برای مهاجرت باید شناخت و آگاهی خوبی از شرایط و فرصت های پیش آمده برای هر کشور به دست آید.

فرصت های جدید مهاجرت به انگلستان با خروج این کشور از اتحادیه اروپا

با ما سفر کنید و با تور قیمت پایین اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

انگلستان امروزه به یکی از محبوب ترین مقصد ها برای مهاجرت تبدیل شده است. انگلستان با خروج از اتحادیه اروپا فرصتی را برای ما فراهم نموده است. شاید برایتان جالب باشد که انگلستان، یک کشور سخت گیر در امور مهاجرتی و ویزا چگونه به فرصتی برای اخذ ویزا تبدیل شده است؟

خروج انگلستان از اتحادیه اروپا باعث شده که خیلی از موقعیت های تحصیلی و کاری برای افرادی که در داخل اتحادیه اروپا هستند به صرفه نباشد و مزیت های قبلی را نداشته باشد. بنابراین انگلستان فرصت هایی را برای علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه های خود را فراهم نموده است که در ادامه به آن می پردازیم.

فرصت پذیرش تحصیلی انگلستان

انگلستان یکی از بهترین سیستم های آموزشی را داراست و تقریباً می توان گفت که به وسیله سیستم آموزشی قوی خود سالیانه درآمد زیادی را کسب می نماید. اگر به دنبال این هستید که در بهترین سیستم آموزشی تحصیل کنید و مدرکتان در سرتاسر جهان اعتبار داشته باشد، پس انگلستان بدون شک بهترین گزینه است.

سیستم آموزشی انگلستان به گونه ای است که بعد از اتمام دوره متوسطه، برای ورود به دانشگاه تمامی دانش آموزان مورد ارزشیابی قرار می گیرند.

دانشجویان خارجی متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی، قبل از ورود به دانشگاه دوره های سطح آ (A-levels) یا دوره های پیش احتیاج (Foundation) را می گذرانند. طول این دوره ها بین 1 تا 2 سال است.

افزایش مهلت کاریابی پس از تحصیل

در گذشته دانشجویان خارجی پس از تحصیل باید ویزای تحصیلی (Tier4) خود را به ویزای کاری (Tier2) انگلستان تبدیل می کردند و در این صورت به مدت 5 سال فرصت پیدا کردن شغل داشته و یا می توانستند به کسب و کار بپردازند. اما از بهترین فرصت های پیش آمده بعد از خروج انگلستان از اتحادیه اروپا، دورۀ کارشناسی ارشد می باشد. طول دوره های کارشناسی ارشد در انگلستان 1 سال است. بنابراین فرصتی استثنایی دولت انگلستان در اختیار دانشجویان خارجی قرار داده شده. دانشجویان می توانند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار بعد از تحصیل تبدیل نمایند و مشغول به کار شوند. ویزای کار بعد از تحصیل انگلستان فرصت جدیدی است که این کشور برای جذب نیروی کار بیشتر در اختیار دانشجویان قرار داده است. مدت زمان ویزای کار پس از تحصیل به تازگی تا 2 سال تمدید یافته. در این مدت می توانید مناسب ترین شغل ممکن را برای خود پیدا کنید و مشغول به کار شوید. و بعد از مشغول شدن به کار به مدت 5 سال می توانید برای اقامت دائم خود در انگلستان اقدام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و هدایت بیشتر شما عزیزان با مشاوران موسسه اعزام دانشجو آرمان من تماس بگیرید.

فرصت ویزای کاری انگلستان

یکی دیگر از روش های مهاجرت به انگلستان، اقدام به وسیله کار می باشد و فرد متقاضی باید مورد قبول یکی از شرکت های انگلیسی برای کار قرار بگیرد و سپس برای ویزای کاری انگلستان اقدام کند.

انگلستان یکی از کشور هایی است که از رونق مالی بالایی برخوردار است و نرخ بیکاری در این کشور 4.5 درصد محاسبه شده است. این در صورتی است که در کشور کانادا نرخ بیکاری حدود 9 درصد می باشد، بنابراین پیدا کردن کار در کشور انگلستان راحت تر به نظر می رسد.

خروج انگلستان از اتحادیه اروپا باعث ریزش نیروی کار اروپایی در انگلستان شده است. بنابراین انگلستان به دنبال پرکردن فضای خالی ایجاد شده در کشور خود می باشد. اکنون فرصت مناسبی برای اقدام مهاجرت به انگلستان و اخذ ویزای کاری است.

کم هزینه ترین روش مهاجرت به انگلستان

در بین مورد هایی که آنالیز کردیم، فرصتی ایده آلی پیش آمده است. انگلستان با افزایش مهلت کاریابی به 2 سال و تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کار پس از تحصیل برای دانشجویان خارجی فراهم نموده است.

با این فرصت شما در بهترین سیستم آموزشی تحصیل نموده و مدرکی بسیار معتبر دریافت می کنید و فرصت پیدا کردن شغل و دریافت اقامت کشور انگلستان را با کم ترین هزینه ممکن دارید.

منبع: همگردی
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1174

به "فرصت های جدید مهاجرت به انگلستان با خروج این کشور از اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت های جدید مهاجرت به انگلستان با خروج این کشور از اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید