فاضلی: شکست مقابل سپاهان را فراموش کردیم، دیدارمان با مس یک بازی تاکتیکی است

به گزارش مجله نیلوفری، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت این تیم با فراموش کردن شکست مقابل سپاهان خود را آماده بازی تاکتیکی مقابل مس رفسنجان نموده است.

فاضلی: شکست مقابل سپاهان را فراموش کردیم، دیدارمان با مس یک بازی تاکتیکی است

به گزارش خبرنگاران، وحید فاضلی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: در ابتدا درگذشت طرفدار هنرمندمان صالح شمس را خدمت جامعه هنر و خانواده عزیزش تسلیت عرض می کنم. درباره بازی فردا باید بگویم مس رفسنجان علی رغم اینکه از لیگ یک صعود نموده، تیم قابل احترامی است. این تیم بازی های خوبی ارائه نموده و از کادر فنی خوبی هم برخوردار است. ما هم کوشش کردیم با فراموشی اتفاقات هفته گذشته همانطور که برد مقابل آلومینیوم اراک را فراموش کردیم و مقابل تراکتور بازی خوبی انجام دادیم، سعی می کنیم بعد از اتفاقات بازی با سپاهان مقابل مس رفسنجان هم بازی خوبی انجام دهیم و طرفداران مان را شاد کنیم.

وی ادامه داد: درباره طرفداران مان باید بگویم که بی نظیر هستند. در این هفته قوت قلب خوبی برای ما بودند و نشان دادند که جزو خاص ترین ها در فوتبال کشورمان هستند. ما هم تمام کوشش مان را انجام می دهیم تا آنها را شاد کنیم. بازی فردا یک بازی تاکتیکی است که چاشنی جنگندگی هم در آن ترکیب شده است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره مصدومیت محمدمهدی نظری توضیح داد: درباره غایبان تیم مان باید بگویم که مهدی نظری و امیرمهدی جان ملکی را نداریم. احسان قهاری و مجتبی ممشلی هم در حال کوشش هستند که به تیم اضافه شوند تا یاری نمایند، ولی با نفراتی که در اختیار داریم هیچ نگرانی بابت غیبت بازیکنان مان نداریم و مقابل مس رفسنجان با تمام قوا بازی خواهیم کرد.

فاضلی در خصوص قضاوت داوران در هفته های گذشته گفت: ما از داوری در بازی تراکتور آسیب دیدیم. درباره گل چهارم سپاهان هم همه کارشناسان گفتند که اشتباه بود، اما بحثی که هست این است که اشتباهات عمدی نیست و سهوی است و امیدوارم که در ادامه کار کمتر از داوری آسیب ببینیم و عدالت شامل حال مان گردد. ما هم سعی می کنیم یاری کنیم تا فضا طوری فراهم باشد که داوری های ما به سمت مثبت حرکت کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1250

به "فاضلی: شکست مقابل سپاهان را فراموش کردیم، دیدارمان با مس یک بازی تاکتیکی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاضلی: شکست مقابل سپاهان را فراموش کردیم، دیدارمان با مس یک بازی تاکتیکی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید