عکس ، لحظه ای که تاریخ باشگاه پرسپولیس دو قسمت شد

به گزارش مجله نیلوفری، شاید آن روزها خوشبین ترین طرفدار پرسپولیس هم گمان نمی کرد ثبت این لحظه بعدها می تواند به سرمنشاء یک تاریخ پرافتخار منجر گردد.

عکس ، لحظه ای که تاریخ باشگاه پرسپولیس دو قسمت شد

به گزارش خبرنگاران، 5 سال پیش در چنین روزی برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی برای راهنمایی پرسپولیس وارد شد تا یکی از طلایی ترین دوران سرخپوشان پایتخت را رقم بزند.

18 فروردین سال 1394 برانکوایوانکوویچ بعد از مذاکرات اولیه با محمد حسین نژاد فلاح که آن موقع سرپرستی باشگاه پرسپولیس را بر عهده داشت برای عقد قرارداد به ایران آمد و البته اولین بازی این تیم برابر حریف عربستانی را هم از صندلی ویژه ورزشگاه آزادی دید.

شاید کمتر کسی گمان می کرد تصمیم محمد حسین نژاد فلاح که سال ها پیش عضو هیات مدیره پرسپولیس بود رقم زننده یک دوره درخشان در تاریخ باشگاه گردد و شاید آن روزها خوشبین ترین طرفدار پرسپولیس هم گمان نمی کرد ثبت لحظه ورود برانکو به ایران بعدها می تواند به سرمنشا یک تاریخ پرافتخار منجر گردد.

برانکو در طول 4 سال حضورش در پرسپولیس با 4 مدیرعامل همکاری کرد که به جز نژادفلاح که عمر مدیریتش کفاف بالا بردن جام قهرمانی را نداد سایر گزینه ها مفتخر به دریافت عکس با دست کم یک جام قهرمانی شدند.حاصل کوشش کروات محبوب 3 قهرمانی لیگ،یک قهرمانی جام حذفی ،2قهرمانی سوپرجام و البته صعود به فینال لیگ قهرمانان و نایب قهرمانی در این جام بود

طرفداران پرسپولیس شاید آرزو می کردند اگر دست تقدیر قرار است این 4 گزینه را بر مسند مدیرعاملی پرسپولیس بنشاند لااقل توالی آن به هم می خورد و سال پایانی حضور برانکو با پدیده ای به نام ایرج عرب تلاقی- نداشت.

از میان 4 مدیرعاملی که برانکو تجربه همکاری با آنها را داشت تنها ایرج عرب بود که گویا درک درستی از واژه افتخار نداشت و با بی خیالی محض پیروز ترین سرمربی تاریخ باشگاه را فراری داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 808

به "عکس ، لحظه ای که تاریخ باشگاه پرسپولیس دو قسمت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، لحظه ای که تاریخ باشگاه پرسپولیس دو قسمت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید