صعود عابدینی و پاکدامن به جمع هشت سابریست برتر

به گزارش مجله نیلوفری، مجتبی عابدینی و علی پاکدامن با پیروزی برابر شمشیربازانی از چین و هنگ کنگ به جمع هشت سابریست برتر بازی های آسیایی 2018 اندونزی راه یافتند.

صعود عابدینی و پاکدامن به جمع هشت سابریست برتر

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش خبرنگاران، در دومین روز از رقابت های شمشیربازی بازی های آسیای 2018 اندونزی امروز(دوشنبه) رقابت های اسلحه سابر مردان و فلوره زنان شروع شد. برای تیم ملی شمشیربازی ایران که در روز دوم تنها در بخش انفرادی اسلحه سابر نماینده داشت، مجتبی عابدینی و علی پاکدامن به روی پیست رفتند که پس از کسب پیروزی های لازم در دور گروهی، در شروع دور حذفی نیز با شکست سابریست هایی از چین و هنگ کنگ به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

علی پاکدامن در دور گروهی بسیار مقتدرانه ظاهر شد و توانست در پنج ملاقات متوالی به ترتیب برابر حریفانی از ژاپن، ویتنام، هنگ کنگ، قطر و اندونزی به پیروزی برسد و به جمع سی و دو سابریست برتر آسیا راه یابد.

پاکدامن در نخستین ملاقاتش در مرحله یک هشتم نهایی مقابل چونگ لام از هنگ کنگ با نتیجه 15 بر 10 پیروز شد و به جمع هشت نفر پایانی صعود کرد و باید برای راه یابی به مرحله نیمه نهایی به مصاف آن وو از ویتنام برود.

مجتبی عابدینی هم که با کسب دو پیروزی برابر نمایندگان قطر و مالزی و سه شکست برابر ویتنام، هنگ کنگ و چین راهی جدول اصلی سی دو نفره شده بود در اولین ملاقاتش در جدول اصلی توانست برابر یینگ مینگ ژو از چین با نتیجه 15 بر 6 به پیروزی برسد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد باید در این مرحله و در ملاقاتی سخت به مصاف گو بونگیل از کره جنوبی برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 535

به "صعود عابدینی و پاکدامن به جمع هشت سابریست برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود عابدینی و پاکدامن به جمع هشت سابریست برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید