شفر: دلم روشن است که استقلال دربی را می برد ، شرایط نامطلوب پرسپولیس ملاک نیست

به گزارش مجله نیلوفری، زمانی که ما آنجا بودیم طرفداران چه در حین و چه قبل و بعد از بازی فوق العاده و عالی بودند. ای کاش برای دربی هم آنها بودند. من امیدوارم که استقلال برنده گردد چون شانس آنها را بالا می بینم.

شفر: دلم روشن است که استقلال دربی را می برد ، شرایط نامطلوب پرسپولیس ملاک نیست

سرمربی اسبق تیم استقلال تهران ابراز امیدواری کرد آبی پوشان در بازی حساس امروز برابر پرسپولیس به رجحان دست پیدا نمایند.

وینفرد شفر در مصاحبه با ایلنا درخصوص بازی دربی استقلال و پرسپولیس گفت: امیدوارم که استقلال در این بازی برنده گردد و خیلی دلم روشن است که این اتفاق بیفتد. استقلال الان شرایط و آرامش بهتری نسبت به پرسپولیس دارد. البته دربی همواره سخت بوده و یک بازی غیرقابل پیش بینی است. احساس می کنم جای طرفداران خیلی در این بازی خالی است.

او ادامه داد: زمانی که ما آنجا بودیم طرفداران چه در حین و چه قبل و بعد از بازی فوق العاده و عالی بودند. ای کاش برای دربی هم آنها بودند. من امیدوارم که استقلال برنده گردد چون شانس آنها را بالا می بینم.

شفر درخصوص پرسپولیس هم گفت: استقلال در صدر جدول آرامش مناسبی دارد، پرسپولیس در جدول شرایط مطلوبی ندارد ولی این دلیل و ملاک رجحان نیست. همه می دانیم که در دربی شرایط جدولی ملاک نیست. به خاطر آرامش بیشتری که در استقلال هست فکر می کنم این تیم می تواند برنده دربی باشد.

سرمربی اسبق استقلال همینطور درباره پیغام هایی که به مناسبت تولدش دریافت نموده بود، گفت: خیلی ممنونم و دوستانم از کشورهای مختلف پیغام ارسال کردند که از ایران بسیار زیاد بوده و تشکر می کنم که به یادم بودند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1307

به "شفر: دلم روشن است که استقلال دربی را می برد ، شرایط نامطلوب پرسپولیس ملاک نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر: دلم روشن است که استقلال دربی را می برد ، شرایط نامطلوب پرسپولیس ملاک نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید