سر و کله یک سریال خیابان خلوت کن پیدا شد، کاهش عجیب مصرف دیتای کشور با پخش پایتخت 6

به گزارش مجله نیلوفری، استقبال مخاطبان از سریال پایتخت اگر ادامه دار باشد، می تواند یک اتفاق برای تلویزیون محسوب شود آن هم در شرایطی که بسیاری از مردم برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا در خانه ها مانده اند و اوقاتشان را با اینترنت پر می کنند.

سر و کله یک سریال خیابان خلوت کن پیدا شد، کاهش عجیب مصرف دیتای کشور با پخش پایتخت 6

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، تجربه ساخت سریال های پیروز طی برخی سال ها نشان داده است که با کمی برنامه ریزی جدی تر از سوی صداوسیما و نیز ورود به قصه ها و ساختار فنی باکیفیت، مخاطب همچنان مشتری تولیدات رسانه ملی خواهد بود.

در برخی سال های اخیر هر از گاهی سریال هایی روی آنتن تلویزیون رفته اند که به واسطه کیفیت و قصه ایده آل شان، حسابی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته اند. گرچه این نوع مجموعه های نمایشی زیاد نیستند اما با هر قصه طنز و یا درامی هم که ساخته شده باشند، جذب مخاطب کرده اند.

این دسته از سریال ها هنوز هم بعد از پخش چندین باره بیننده دارند و رنگ و بوی تکرار نمی گیرند. زمانی از این نوع تولیدات به عنوان خیابان خلوت کن نام برده می شد که در بازه زمانی فعلی برای اندکی از برنامه ها و سریال ها همچنان مصداق و عینیت دارد.

درحالی که هنوز دو قسمت از پخش سریال پایتخت 6 نگذشته است، دوباره این مجموعه حداقل به واسطه ساخت فنی مناسب، طنز صمیمی و قصه به روز و نقدگونه ای که دارد، توانسته مخاطبان تلویزیون را دورهم جمع کند.

به همین دلیل بنابی، نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در توئیتی نوشته است: با شروع سریال پایتخت مصرف دیتای کشور حدود 30 درصد کاهش می یابد.

چنین ماجرایی خصوصاً اگر ادامه دار باشد، می تواند یک اتفاق برای تلویزیون محسوب شود؛ آن هم در شرایطی که بسیاری از مردم برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا در خانه ها مانده اند و اوقاتشان را در این روزهای تعطیل با اینترنت پر می کنند. بنابراین تماشای یک سریال با این حجم از مخاطب، شاید اصطلاح از یاد رفته خیابان خلوت کن را دوباره تداعی کند.

این شب ها پخش سریال های نوروزی از آنتن شبکه های مختلف درحال پیگیری است و این گونه نیز دوپینگ، کامیون، پایتخت 6 و میان بر به ترتیب ساعت 20 شبکه یک، 21 شبکه دو، 22 شبکه یک و ساعت 23 شبکه پنج در کنداکتور سیما قرار می گیرند.

انتهای پیام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 769

به "سر و کله یک سریال خیابان خلوت کن پیدا شد، کاهش عجیب مصرف دیتای کشور با پخش پایتخت 6" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سر و کله یک سریال خیابان خلوت کن پیدا شد، کاهش عجیب مصرف دیتای کشور با پخش پایتخت 6"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید