رونمایی از دستاوردهای هسته ای جدید در 20 فروردین 99

به گزارش مجله نیلوفری، دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، از رونمایی از دستاوردهای جدید هسته ای در فروردین ماه سال آینده اطلاع داد.

رونمایی از دستاوردهای هسته ای جدید در 20 فروردین 99

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، اصغر زارعان پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای صنایع هسته ای در بوشهر در جمع خبرنگاران، گفت: یکی از اهداف این نمایشگاه ارتباط صنعت هسته ای با سایر مراکز علمی، تحقیقاتی و پژوهشی و آشنایی مردم جهت اینکه فرزندان این مرزو بوم چه اقداماتی به صورت گمنامانه و خالصانه برای اقتدار کشور انجام داده اند، است.

وی بیان نمود: این فرآیند همچنان ادامه دارد و نتیجه کوشش، مقاومت و ایستادگی و ضرورت این دانش است که در جمهوری اسلامی داشته باشیم و این یک قوت و ضرورت برای کشور است.

دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اضافه کرد: اهداف ما این است که این چرخه سوخت را به سمع و نظر مردم بوشهر و به ویژه جوانان برسانیم که حتی می توانند انتخاب شغل هم برای آینده خود داشته باشند که این صنعت هسته ای از سرریز دانش خودش در حاکمیتی چه اقداماتی را انجام داده است.

زارعان درباره دستاوردهای صنعت هسته ای گفت: در سه سال گذشته تا سال جاری به ترتیب 43، 84 و 114 دستاورد هسته ای ممیزی شده به سمع و نظر مردم رساندیم که در فروردین سال آینده نیز قطعا هم از نظر کیفی و کمی محصولات خاص و اقتدارآفرین دیگری به نمایش خواهیم گذاشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 628

به "رونمایی از دستاوردهای هسته ای جدید در 20 فروردین 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از دستاوردهای هسته ای جدید در 20 فروردین 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید