راه هایی که می توانید در هند به زندان بیافتید

به گزارش مجله نیلوفری، با وجود جمعیت زیاد، فرهنگ های گوناگون و زبان محلی متفاوت در هر چند 100 کیلومتر کاملا طبیعی است که هرکسی قبل از رفتن به هند نگران باشد مخصوصا اگر دفعه اولی باشد که به این کشور رنگارنگ می رود. غیرممکن است که تمام رسوم و اعمال تابو در هند را قبل از سفر به این کشور یاد بگیرید و مطمئنا در طول سفر خود بیشتر از یکبار آبروریزی خواهید کرد. اما ندانستن اصول نمسته (namaste) یک چیز است و انجام یکسری کارها که باعث به زندان افتادنتان می گردد چیز دیگری است. در ادامه یکسری از قوانین را برای شما آورده ایم که دانستن آن ها برای هرکسی که قصد سفر به هند را دارد لازم است.با مجله خبرنگاران همراه باشید.

راه هایی که می توانید در هند به زندان بیافتید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

نوشیدن نوشیدنی های غیر مجاز در ساحل گوا (Goa)

اگر به ساحل گوا رفته باشید حتما دیده اید که نشستن در ساحل با یک نوشیدنی در دست، همه گیر شده است. اما با قانونی که جدیدا گذاشته شده است این کار پیگرد قانونی خواهد داشت. در چندماه اخیرتعدادی از گردشگران و افراد محلی برای نوشیدن غیرمجاز در این ساحل دستگیر شده اند، و اکنون این موضوع در سازمان جهانی گردشگری درحال آنالیز است که آیا این گردشگذان مقصر هستند یا خیر.

رعایت نکردن سن قانونی

این مورد بستگی به شهر و محلی که قصد اقامت در آن دارید هم دارد هم دارد. در حالی که در برخی از استان ها مانند گوا، پرادش (Pradesh) و سن قانونی 18 سال است در برخی از استان ها مانند ماهاراشترا (Maharashtra) سن قانونی 25 سال است. اگر بین 18 تا 25 سال سن دارید بهتر است قبل از هر کاری سن قانونی محل اقامتتان را چک کنید.

استفاده نابه جا از اصالت

با وجود اینکه در سال های اخیر کوشش های فراوانی برای برابری جنسیتی و اصالتی شده است اما موفقیت چندانی به دست نیامده است. استفاده مکرر از دارایی ها مانند محله زندگی، ماشین ،سن و جنسیت برای ارتباط برقرار کردن با دیگران غیرقانونی است جریمه نقدی و زندان تا 5 سال را در پی دارد.

زیاده روی در ابراز احساسات

باور کنید یا نه ابراز احساسات در اماکن عمومی در هند می تواند شما را تا 3 سال به زندان بیاندازد. بر طبق ماده 294 فقط اگر این کار باعث ناراحتی عموم مردم بشود و کسی اعتراضی بکند پیگرد قانونی دارد. در واقع همین بند برای آواز خواندن در مکان های عمومی هم صدق می نماید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1627

به "راه هایی که می توانید در هند به زندان بیافتید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه هایی که می توانید در هند به زندان بیافتید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید