دکوراسیون و چیدمان سیسمونی دختر - ست نوزاد

به گزارش مجله نیلوفری، اولین و مهم ترین نکته ای که در دکوراسیون و چیدمان سیسمونی دختر باید مورد توجه قرار بگیرد انتخاب رنگ و تِم رنگی مناسب برای اتاق است. وقت آن رسیده که رنگ صورتی برای اتاق دختر بچه ها را فراموش کنید، این رنگ هواداران زیادی دارد و مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد بنابراین بهتر است به دنبال ایده ای جدید برای دکوراسیون دختر تازه از راه رسیده خود بگردید. بسیاری از تناژها و سایه های زیبا وجود دارند که شادی و نشاط را با خود به اتاق کودک می آورند. وقتی زمان انتخاب رنگ برای دکوراسیون اتاق کودکتان فرا می رسید نیازی نیست حتما به رنگ صورتی برای دختر خود فکر کنید، تقریبا تمامی رنگ ها در تُن مناسب می توانند محیطی ایده آل و مناسب برای رشد و پرورش کودکتان ایجاد نمایند. ابتدا با دو یا سه رنگ متفاوت آغاز کنید و سپس به ساختن تمی مناسب که دخترتان علاقمند به گذراندن دوران کودکی خود در آن است بپردازید.

دکوراسیون و چیدمان سیسمونی دختر - ست نوزاد

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

در تزیین دکوراسیون و چیدمان ست نوزاد سیسمونی فرزندتان ابتدا به سراغ رنگ دیوار ها بروید. بهتر است از رنگ های سفید یا خنثی مانند کرم یا سبز ملایم برای دیوارهای اتاق بهره ببرید و با استفاده از اکسسوری ها وسایل دیگر سیسمونی مانند تخت، کمد و قالیچه رنگ های جدیدی را به اتاق اضافه کنید. رنگ خنثی زمینه ای عالی برای اثاثیه و مبلمان اتاق در استایل های متفاوت فراهم می نماید. مزیت بزرگی که به شما یاری می نماید بدونه هیچگونه احتیاج دوباره به رنگ کردن دوباره اتاق تنها با عوض کردن وسایل سیسمونی و اکسسوری های دکوری، جلوه دکوراسیون اتاق دختر خود را به کلی متحول کنید. می توانید پارچه ها و اکسسوری های موجود در سیمونی اتاق دختران مانند پارچه های سرویس خواب، پرده ها، اسباب بازی ها و … را به رنگ صورتی، زرد و یا حتی قرمز انتخاب کنید و در دکوراسیون به شکلی مناسب قرار بدهید. توجه داشته باشید که رنگ های روشن دوام و طول عمر بیشتری در اتاق خواب دخترخانم ها دارند زیرا بیش از حد بچگانه و بچگانه نیستند. در شکل های زیر نمونه هایی زیبا از لوازم و دکوراسیون سیسمونی دختر بچه های شیرین را مشاهد می کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 841

به "دکوراسیون و چیدمان سیسمونی دختر - ست نوزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون و چیدمان سیسمونی دختر - ست نوزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید