دومین برد گلدن استیت برابر کلیپرز، ویزاردز به شیکاگو بولز رسید

به گزارش مجله نیلوفری، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای پلی آف بسکتبال حرفه ای NBA بامداد امروز دوشنبه با پیروزی تیم 118 بر 97 تیم گلدن استیت وریرز برابر لس آنجلس کلیپرز ادامه یافت. در این ملاقات استفان کری گارد تیم گلدن استیت با کسب 33 امتیاز نقش عمده ای را در رجحان تیمش ایفا کرد. این دومین برد وریرز برابر کلیپرز بود. بدین ترتیب دو تیم در خاتمه چهارمین بازی به تساوی در عدد 2 رسیده اند.

دومین برد گلدن استیت برابر کلیپرز، ویزاردز به شیکاگو بولز رسید

شادی استفان کاری بازیکن تیم گلدن استیت پس از گلزنی برابر کلیپرز

در یکی دیگر از ملاقاتهای امروز تیم واشنگتن ویزاردز میزبان شیکاگو بولز بود که با حمایت 20 هزار و 356 طرفدار خود در سالن ورایزن سنتر 98 بر 89 حریف خود را شکست داد. ترور آریزا فوروارد تیم ویزاردز در این بازی تقابل نزدیکی با تاج گیبسون بازیکن حریف داشت و با کسب 30 امتیاز ستاره تیمش معرفی گردید. واشنگنتن با این برد در مجموع 3 بر یک از حریف خود پیش افتاد.

جان وال بازیکن ویزاردز توپ را مقابل گیبسون به یار خودی می رساند

تیم بروکلین نتس با وجود اینکه در سالن اختصاصی خود بارکلیز سنتر برابر تورنتو رپتورز بازی می کرد و از حمایت 17 هزار و 732 طرفدار خود برخوردار بود در پایان نتیجه را 87 بر 79 واگذار کرد. دیمار دروزان گارد تیم تورنتو با کسب 24 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن این میدان معرفی گردید.

نمای بیرونی سالن بارکلیز سنتر دقایقی قبل از ملاقات تیم های بروکلین نتس و تورنتو رپتورز

در آخرین بازی امروز تیم های پورتلند بلیزرز و هوستون راکتس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان کوارتر چهارم با تساوی دو تیم در عدد 106 پایان یافت اما در وقت اضافی این تیم بود که حریف خود را با نتیجه 123 بر 120 پشت سر گذاشت. لامارکوس آلدریج فوروارد تیم پورتلند در این بازی 29 امتیاز کسب کرد و بهترین بازیکن تیمش شد.

صحنه ای از ملاقات صبح امروز تیم های پورتلند بلیزرز و هوستون راکتس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 759

به "دومین برد گلدن استیت برابر کلیپرز، ویزاردز به شیکاگو بولز رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین برد گلدن استیت برابر کلیپرز، ویزاردز به شیکاگو بولز رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید