دستور فوری ابراهیم رئیسی به بانک ها

به گزارش مجله نیلوفری، رئیس جمهور با بیان اینکه بانک ها در پرداخت تسهیلات مسکن نقش مهمی دارند، بر این نکته تاکید نمود که بانک ها باید به صورت خاص تسهیلات بخش مسکن را پرداخت نمایند، زیرا این تسهیلات جزو تکالیف جدی است.

دستور فوری ابراهیم رئیسی به بانک ها

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه و در آیین واگذاری بیش از یکصد هزار واحدمسکونی در سراسر کشور با گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان باهنر و رجایی گفت: هفته دولت طبیعتا باید عملکرد ها و اقدامات دولت به مردم عزیز گزارش گردد و از طرفی نگاه های که مردم نسبت به دولت دارند و توقعات و انتظاراتی که از دولت و دولتمردان دارند بتواند جامعه عمل بپوشاند.

رئیسی گفت: از احتیاج های جدی کشور و مردم در شهر و روستا مسکن است. از ابتدای دولت تاکید نمودیم که مساله مسکن در اولویت است. کوشش وزارت راه و شهرسازی و تمام واحد های همکار همه مجموعه هایی که برای ساخت مسکن مساعدت نمایند.

رئیس جمهور ادامه داد: مسکن به عنوان اقتصاد پیشران که می تواند فراوری را در کشور فعال کند و بخش های مختلفی را راه اندازی کند و شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کند، موضوع با اهمیت است و از همه مهمتر احتیاج جدی خانواده هاست.

رئیسی با بیان اینکه سهم مسکن و اجاره مسکن در سبد خانواده بالاترین سهم است، گفت: مسکن سازی در کشور یا یاری کردن یا پرداخت تسهیلات و اخذ مجوز و تامین زمین دغدغه جدی مردم را کاهش می دهد. مسکن به عنوان یک پیشران مالی هر جا فعال می گردد همراه با آن فراوریات مختلف راه می افتد.

رئیس جمهور با بیان اینکه کاری که امروز در وزارت راه و شهرسازی انجام می گردد، کار گسترده ای است اضافه نمود: با همکاری استانداران، فرمانداران و همه مسئولان در سراسر کشور گام هایی برداشته شده که آثار آن در حال معین شدن است.

رئیسی با قدردانی از کوشش دست اندرکاران برای تامین مسکن مردم و افتتاح بیش از 100هزار پروژه نهضت ملی مسکن در کشور، آن را موجب مباهات و خرسندی دانست و از مسئولان بخش مسکن خواست این نهضت را با همین قوت و قدرت دهند تا کسانی که فاقد مسکن هستند، بتوانند از مسکن مناسب برخوردار شوند.

رئیس جمهور به همکاری وزارت راه و شهرسازی با نهاد ها و دستگاه های دیگر برای تسریع در ساخت مسکن اشاره نمود و گفت: با پرداخت تسهیلات، احیای بافت های فرسوده و پروژه های خودمالکی، آن ها هم توانستند در این نهضت سهیم باشند.

رئیسی یادآور شد: این نهضت فراگیر با همکاری وزارت راه و شهرسازی، سایر بخش ها و نیز بانک ها اجرا شده است.

وی با بیان اینکه بانک ها در پرداخت تسهیلات مسکن نقش مهمی دارند، بر این نکته تاکید نمود که بانک ها باید به صورت خاص تسهیلات بخش مسکن را پرداخت نمایند، زیرا این تسهیلات جزو تکالیف جدی است.

رئیسی ابراز امیدواری کرد که به همت همه دولتمردان و مسئولان، نهضت ساخت مسکن در کشور تداوم یابد و مردم هر روز شاهد یک گشایش در زندگی خود باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 شهریور 1402 بروزرسانی: 5 شهریور 1402 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 2152

به "دستور فوری ابراهیم رئیسی به بانک ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور فوری ابراهیم رئیسی به بانک ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید