درخواست آنالیز سوءمدیریت ریاست دانشگاه پیغام نور توسط سازمان بازرسی کشور

به گزارش مجله نیلوفری، کارکنان دانشگاه پیغام نور در نامه ای خطاب به سازمان بازرسی کل کشور، خواهان آنالیز سوءمدیریت ریاست این دانشگاه و رسیدگی این سازمان به هزینه های سنگین تفاهم نامه منعقد شده بین دانشگاه پیغام نور به امضای زمانی و یکی از دانشگاه های تایلند شدند.

درخواست آنالیز سوءمدیریت ریاست دانشگاه پیغام نور توسط سازمان بازرسی کشور

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات پذیرش از دانشگاه های کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران؛ چندی پیش خبری با عنوان حضور حاشیه ساز رئیس دانشگاه پیغام نور در یک مراسم پایکوبی در تایلند در خبرنگاران منتشر شد.

در خبر مذکور اشاره شد که رئیس دانشگاه پیغام نور در یک مراسم پایکوبی در کشور تایلند حضور یافته که انتشار تصاویر این حضور، موید این خبر بود؛ متاسفانه تا به امروز هیچ پاسخی از سوی دانشگاه پیغام نور و شخص ریاست این دانشگاه درباره چرایی این حضور داده نشده است.

اما اخیراً، جمعی از کارکنان دانشگاه پیغام نور با تنظیم درخواستی خطاب به سازمان بازرسی کل کشور، خواهان ورود و رسیدگی این سازمان به هزینه های سنگین تفاهم نامه منعقد شده بین دانشگاه پیغام نور به امضای محمدرضا زمانی و یکی از دانشگاه های نه چندان مطرح تایلند شده اند:

همچنین کارکنان این دانشگاه، در نامه دیگری خطاب به سازمان بازرسی کل کشور، خواهان آنالیز سوءمدیریت ریاست این دانشگاه شده اند:

منبع: تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 685

به "درخواست آنالیز سوءمدیریت ریاست دانشگاه پیغام نور توسط سازمان بازرسی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست آنالیز سوءمدیریت ریاست دانشگاه پیغام نور توسط سازمان بازرسی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید