خطیبی: گروه ما سخت ترین گروه لیگ قهرمانان است، نسبت به شرایط حریف، ترکیب مان را معین کنیم

به گزارش مجله نیلوفری، سرمربی تیم فوتبال تراکتور مدعی شد گروه این تیم در فصل 2021 لیگ قهرمانان آسیا سخت ترین گروه این مسابقات است.

خطیبی: گروه ما سخت ترین گروه لیگ قهرمانان است، نسبت به شرایط حریف، ترکیب مان را معین کنیم

به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش برابر شارجه امارات در روز دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پیش از صحبت های فنی ام باید درگذشت یکی از ملی پوشان سابق فوتبال ایران و یکی از سرمربیان خوب کشورمان یعنی نادر دست نشان که به دلیل کرونا امروز فوت کرد را به جامعه فوتبال و خانواد ه اش تسلیت بگویم. واقعاً این خبر ناراحت کننده بود.

طبق برنامه ریزی که برای این مسابقات نموده ایم ما بازی به بازی جلو خواهیم رفت.، وی ضمن بیان این جمله ادامه داد: همه بازیکنان ما بازیکنان بزرگی هستند، در تمرینات شرایط خیلی خوبی دارند و نمی توانیم بگوییم فردا کدام بازیکن بازی خواهد نمود. سعی می کنیم که نسبت به شرایط تیم حریف، ترکیب تیم مان را معین کنیم. ان شاءالله فردا معین خواهد شد که کدام بازیکن بازی خواهد نمود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اضافه کرد: برنامه فعلی ما برای ملاقات با شارجه خواهد بود. تیمی که مربی خوبی دارد و میزبان مسابقات است. طبق برنامه مان سعی داریم از نقاط ضعف شارجه استفاده کنیم و نقاط ضعف این تیم را هم در بررسی به بچه ها یادآوری نموده ایم. فکر می کنم همانطور که پیش از بازی با پاختاکور گفتم بازی خوبی از تراکتور می بینید، در مسابقه فردا هم بازی خوبی از تراکتور مقابل شارجه خواهید دید.

خطیبی اظهار داشت: در هفته اول معین شد گروه ما سخت ترین گروه این مسابقات است. تمام تیم ها در این گروه شانس صعود دارند و هر تیمی کمتر اشتباه کند، می تواند صعود کند. بازیکنان ما با تمام وجود بازی خواهند کرد، چون می دانند این آرمی که روی پیراهن تراکتور قرار گرفته است، در قلب مردم آذربایجان و طرفداران این تیم جای دارد و بازیکنانم مطمئناً فردا آنها را با یک بازی خوب شادمان خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1462

به "خطیبی: گروه ما سخت ترین گروه لیگ قهرمانان است، نسبت به شرایط حریف، ترکیب مان را معین کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: گروه ما سخت ترین گروه لیگ قهرمانان است، نسبت به شرایط حریف، ترکیب مان را معین کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید