خرید بلیط هواپیما با خبرنگاران تریپ؛ با هم اوج بگیریم

به گزارش مجله نیلوفری، یکی از مسائل همیشگی برای من و شمایی که اهل سفریم فکر کردن به مقدمات سفر است. چیزهایی مثل چمدان بستن، برنامه ریزی، فکر کردن به کارهایی که قرار است در طول سفر بکنیم و چیزهایی مثل رزرو هتل یا خرید بلیط هواپیما. دوست داریم از همان جایی که نشسته ایم و با چند کلیک ناقابل همه اینها را در کسری از ثانیه انجام دهیم بدون اینکه مجبور باشیم متحمل زحمت زیادی شویم یا مجبور باشیم از این سر شهر به آن سر شهر برویم. دوره دوره آسان شدن کارهاست و ما هم آدم هایی هستیم که وقت سرخاراندن نداریم.

خرید بلیط هواپیما با خبرنگاران تریپ؛ با هم اوج بگیریم

تا همین چند وقت پیش با خبرنگاران تریپ میشد تنها رزرو آنلاین هتل در ایران را انجام داد. اما از آنجایی که یکی از هدف های خبرنگاران تریپ این است که همه چیز سفر را به صورت آنلاین پوشش دهد و کاری کند که سفر رفتن کاری آسان گردد در این دو سال گسترده تر شده و خدمات دیگری را هم به خدمات پیشین اضافه نموده، مثل رزرو هتل در سایر نقاط جهان و خرید بلیط هواپیما که مثل فرزندی نورسیده تازه به خانواده خبرنگاران تریپ اضافه شده.

خبرنگاران تریپ به خوبی می داند که با وجود ده ها شرکت هواپیمایی آنلاین و غیرآنلاین رقیبانش در این عرصه کم نیستند. اما با تضمین ارائه برترین خدمات و پشتیبانی 24 ساعته سعی دارد از این عرصه نیز سربلند بیرون بیاید.

همه چیز درباره قیمت بلیط هواپیما

در بخش پرواز خبرنگاران تریپ که در حال حاضر تنها شامل پروازهای داخلی ست، ما با 14 شرکت هواپیمایی همکاری می کنیم. و به مقصد همه شهرهایی که دارای فرودگاه هستند پرواز داریم. قیمت ها و قوانین مان مثل سایر شرکت هاست، اما یکی از مزیت هایمان دانلود بلیط موقع خرید است. چند کلیک می کنید و بلیط در دستتان است. دیگر نه احتیاج به مراجعه به ایمیل دارید و نه ضروری است اس ام اس تان را چک کنید، همه چیز در دستان شماست.

اما کار ما در بلاگ چیست و چه کاری می خواهیم در زمینه پرواز انجام دهیم؟

می خواهیم درباره هرچیزی که مربوط به پرواز و خرید بلیط هواپیماست به شما بگوییم. از رمز و رازهای پرواز با هواپیما و خرید بلیط مقرون به صرفه و جاهایی که می توانید با هواپیما به آنها سفر کنید، حرف بزنیم. ما با شما سوار هواپیما می شویم، کنارتان می نشینیم و از پنجره هواپیما همراه با شما ابرها را دیدن می کنیم. و از کوچکتر شدن آدم ها و خیابان ها و ماشین ها از این بالا و اوج گرفتن ذوق می کنیم.

از پرواز میترسم

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1793

به "خرید بلیط هواپیما با خبرنگاران تریپ؛ با هم اوج بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید بلیط هواپیما با خبرنگاران تریپ؛ با هم اوج بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید