خبرنگاران انهدام شبکه سارقان لوازم داخل خودرو در ارومیه

به گزارش مجله نیلوفری، ارومیه- خبرنگاران- فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: یک شبکه از سارقان سابقه دار لوازم داخلی خودرو در ارومیه شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

خبرنگاران انهدام شبکه سارقان لوازم داخل خودرو در ارومیه

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

سردار مسعود خرم نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت:درپی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در ارومیه، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری دزد یا دزدان در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 17 این شهرستان نهاده شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، پیروز شدند دزدان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر پنج نفر آنان را حین سرقت دستگیر نمایند، اضافه کرد: در استعلام های انجام شده تعیین شد متهمان از دزدان حرفه ای و سابقه دار هستند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازپرسی های پلیسی به 76 فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند بیان نمود: در بازرسی از مخفیگاه دزدان، مقداری از اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بداخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 866

به "خبرنگاران انهدام شبکه سارقان لوازم داخل خودرو در ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انهدام شبکه سارقان لوازم داخل خودرو در ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید