حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ازتحقیق و توسعه محصولات دانش بنیان

به گزارش مجله نیلوفری، صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف حمایت از تحقیق و توسعه محصولات دانش بنیان جدید حمایت بلاعوض 70 درصدی از هزینه انجام آزمون های تخصصی تا سقف 150 میلیون تومان را به بسته های حمایتی خود اضافه کرد.

حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ازتحقیق و توسعه محصولات دانش بنیان

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر سیاوش ملکی فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در مورد خدمت بلاعوض آزمایشگاهی این صندوق، گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف حمایت از تحقیق و توسعه محصولات دانش بنیان جدید و ورود پیروز شرکت های دانش بنیان به بازارهای داخلی و خارجی، حمایت بلاعوض از هزینه انجام آزمون های تخصصی را در دستور کار قرار داده است. به همین دلیل شرکت هایی که روی محصول دانش بنیان خود به انجام آزمون و تست های تخصصی نیاز دارند، می توانند با ثبت درخواست خود در سامانه غزال، برای دریافت این حمایت اقدام کنند.

وی در مورد سقف حمایتی این خدمت از شرکت های دانش بنیان شرح داد: خدمات آزمایشگاهی به میزان 70 درصد تا سقف 150 میلیون تومان برای هر درخواست و حداکثر حمایت سالانه تا سقف 300 میلیون تومان، به مجموعه خدمات بسته حمایتی مشاوره و اخذ استانداردهای صندوق نوآوری و شکوفایی اضافه شده است.

بر اساس این گزارش علاقمندان می توانند برای ثبت درخواست به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی بخش توانمندسازی و کمک مشاوره و اخذ استانداردها و مجوزها مراجعه کنند. مدت زمان ارزیابی تقاضا یک هفته کاری خواهد بود و سهم حمایتی صندوق پس از اتمام فرآیند پرداخت می شود.

/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1525

به "حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ازتحقیق و توسعه محصولات دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ازتحقیق و توسعه محصولات دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید