جزئیات ساخت جایگاه های سوخت کوچک مقیاس ، 20 نقطه معرفی شدند

به گزارش مجله نیلوفری، مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به نشست مشترک خود با فریدون یاسمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران از همکاری و تسریع این شرکت در روند صدور مجوز راه اندازی جایگاه های سوخت تک سکو در تهران اطلاع داد.

جزئیات ساخت جایگاه های سوخت کوچک مقیاس ، 20 نقطه معرفی شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سعید بیگی در مورد تسهیل روند ساخت جایگاه سوخت تک سکو، گفت: مصوبه شورای شهر تهران شهرداری را ملزم به احداث جایگاه های سوخت تک سکو در مرکز نموده است. با این حال، به علت عواملی که خارج از اختیار شهرداری تهران بود، اجرای این مصوبه به تعویق افتاده است.

او ادامه داد: شرکت ساماندهی در ماه های اخیر تمامی مقدمات را فراهم و قراردادهای لازم را تهیه نموده است اما شروع عملیات اجرایی منوط به صدور مجوز شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران است.

بیگی با بیان این که موضوع صدور مجوز برای جایگاه های سوخت تک سکو باید در کمسیونی خاص طرح و تایید گردد، گفت: 20 نقطه از تهران را برای این کاربری به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی معرفی کردیم و شرایط را توضیح دادیم.

او ضمن تشکر از همراهی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تهران برای اجرای مصوبه شورای اسلامی شهر گفت: فریدون یاسمی مدیر منطقه تهران قول داد که الزامات برگزاری کمسیون تا آخر هفته جاری فراهم گردد و کمیسیون با آنالیز 20 نقطه معرفی شده، منطقه ها واجد شرایط را برای صدور مجوز و شروع فاز عملیات اجرایی معرفی کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1402 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 2109

به "جزئیات ساخت جایگاه های سوخت کوچک مقیاس ، 20 نقطه معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ساخت جایگاه های سوخت کوچک مقیاس ، 20 نقطه معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید